Recenze (11)
Piráti z Karibiku: Salazarova pomsta (2017)
Na tomto filme sa pracovalo dlhé roky ale aj tak sa to dalo natočiť ešte lepšie.. Stará posádka je späť, vtipné scény, camea a dokonca extra potitulková scéna.. a ani toto všetko nestačilo na tú piatu hviezdu. Maybe next time!
Spider-Man: Homecoming (2017)
This is how we do it... Po toľkých zufalých pokusoch sa Sony rozhodlo vrátiť Spajdiho do rúk Marvelu a zrazu stoho máme kinohit tohto leta. Veľkú mieru úspechu je potrebné pripísať známym postavám z MCU (Tony, Happy....) ale aj záporák v podaní Keatona je to čo robí tento snímok lepším. Tony a Peter sú ako otec a syn a táto chémia tu dokonale funguje počas celej doby. Asi budem opäť zaujatý Marvel fanúšik a poviem že to bolo výborné. 9/10 Film má dve potitulkové scény ktoré patria k najhorším zo všetkých.
Wonder Woman (2017)
Vizuálny zážitok a zatiaľ najlepší film z produkcie DC movies. Sympatická a charizmatická herečka ktorá využíva všetok potenciál ktorý jej bol ponúknutý ... Je tu oveľa viac hrdinstva a nádeje, a presne touto cestou by sa malo štúdio uberať(áno! samozrejme tu bol hype pri niektorých bojových scénach a zbytočne sa film natiahol o 15 minút, ale to k tomu patrí). 9/10 videné IMAX 30.5.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Takže... V prvom rade som obrovský fanúšik Marvelu a moje prvé pocity po videní BvS boli sklamanie a hnev. To čo bol prinútený Snyder natočiť proste nemohlo dopadnúť na výbornú. Nový batman, Alfréd, Lex Lutor...členovia Justice ligue... záporák Doomsday.. toto všetko a ešte omnoho viac, by nezvládol asi žiadny režisér. Jemu sa to podarilo a to že každý fanúšik komiksov má teraz vysoké nároky to sa ukázalo na recenziách a hodnoteniach. Určite sa máme na čo tešiť a DC to rozbehne vo veľkom... Chlapci sa pobili a dopadlo to tak ako to dopadlo, teraz už len vydržať a určite sa dočkáme filmu epických rozmerov ako Avengers... 7/10
Hitman: Agent 47 (2015)
Srdcová záležitosť...držalo sa to hernej predlohy a to je najdôležitejšie. Zbrane, bomby,prevleky mi úplne pripomenuli časy keď som hrával Hitmana II. Je to dosť ťažké v tejto dobe natočiť action movie ktorá sa bude páčiť aj širokej verejnosti. Zahrajte si hru a potom napíšte recenziu.
Mumie (1999)
Paráda! Premňa klasika z môjho detstva..sto krát videné ale stále zábavné, dobré herecké výkony, má to príbeh, hlášky.. 9/10 a pokračovanie sa nemuselo ani konať ale budiš
Rychle a zběsile 7 (2015)
Sklamanie! Kopec skvelých hercov, celkom dobre prepojené s minulými dielmi ale samotný príbeh a nereálnosť skoro každej akčnej scény ma totálne unudila. Doma by som si to asi pretočil na záver v kine sa to bohužiaľ nedalo.. Chudák Paul Walker škoda ho
Neuvěřitelný Hulk (2008)
Absolutne nezaujimave, bez napadu a originalnych hlasok...nestava sa casto ze ma nebavil film podla komiksu ale predsa len sa nasiel...
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
To sa mi snad sníva??? Ako sa mohlo nieco tak dobre takto pokazit? Totalne nerealny pribeh v ktorom zase nikto z "dobrych" nezomrel a partia debilnych deciek pomaha Stallonemu (plus wtf?! Banderas). Jedineho koho by som pochvalil je Wesley Snipes.Ak chceli spravit parodiu na prve dva diely tak im to vyslo...
Thor: Temný svět (2013)
Traja v kine sme ostali na druhú záverečnú scénu :) Ironman 3 bol určite lepší ale vďaka za funny scény a kapitána ameriku :-D