Recenze (93)
Joker (2019)
cinema paradiso!
Žena (2017)
Výborná studie vztahu, obětování se pro druhého a postavení žen ve společnosti. Film, u kterého je druhá projekce zcela na místě - všechny ty pohledy, rozhodnutí a řešení situací, které se napoprvé mohly zdát zcela mimo mísu - všechno to najednou dává smysl a na člověka dopadá s o to větší silou. Glenn Close famózní.
Raubíř Ralf a internet (2018)
očima dospělého za 4*, očima dítěte za 2*
Mission: Impossible - Fallout (2018)
Bond rizlej Temnym rytirem s atmosferou Inceptionu, Imax zazitek numero uno
Deadpool 2 (2018)
Brechtův zcizovací efekt v praxi, pár nadprůměrných komediálních scén (základní instinkt top), spousta “násilí “ a stylovej soundtrack, ale nic co bychom už v trochu jiné podobě neviděli v jedničce. Jen těch kultovních filmových referencí bylo víc, což velice potěšilo.
Největší showman (2017)
“sedmnáctka” se vážně povedla, po dlouhé době rok napěchovanej tím nejlepšim. A hned u dvou snímků máte na konci pocit, jak kdybyste do žil dostali injekci štěstí, vedle Wonder je to právě Jackmanův tyjátr s parádním soundtrackem.
Dej mi své jméno (2017)
film roku, nádherně vystižená dobová atmosféra, ani se nechce věřit, že je to z roku 2017. Rozhovor otce se synem - jedna z myšlenkově nejsilnějších scén vůbec.
Perníkový táta (2008) (seriál)
nejlepší seriál všech dob!
Nit z přízraků (2017)
skvělá Vicky Krieps a důstojné rozloučení pro Day-Lewise. Jeho a Andersonovým nedostižným vrcholem ale stále zůstává There will be blood.
(Ne)obyčejný kluk (2017)
nejpozitivnejsi film roku 🙏