Reklama

Reklama

Nejsledovanější žánry / typy / původy

  • Drama
  • Komedie
  • Akční
  • Horor
  • Dokumentární

Recenze (382)

plakát

Žádost o ruku (2012) 

Vcelku koukatelná romantická vztahovka, kde mě komediální nepřišlo prakticky nic, pouze mě lehce pobavilo, jak se příliš citliví a závislí muži vždy a opakovaně dokonale ztrapňují a vždy se upnou na ženy, kterým nemůžou imponovat. Kevin (Goeffrey Arend) to ztělesňuje výtečně. Byl mi v mnoha situacích odporný a ačkoli jsem s hlavní hrdinkou plácající se ve své nezralosti a nezodpovědnosti nijak nesympatizovala, v okamžicích, kdy Kevin předváděl chapadla své až infantilní potřeby se na ni věšet, jsem se zároveň s ní štítivě otřepávala. Je to kruté, je to hnusné a je to zraňující, ale nabídnout mi chlap svatební prsten takhle pateticky, upoceně, udýchaně a s jasem vrcholné manické fáze v očích, prchám též. Nenadchlo ani neurazilo. A jedna hvězda navíc za ňuňu kočičáka.

plakát

Judas & Jesus (2009) 

Nevím, jak moc si u toho pohonili katolíci, ale být tam ještě kapku více porna, tak ti ostatní určitě. Který uchyl tohle animoval? Ta růžová ovce byla šíleně sexy! Škoda, že se tam ten Ježíš trochu víc neodvázal, stejně ho podezírám, že největší orgie s Máří provozoval právě on. Od příběhu nečekejte mnoho, nejzapamatovatelnější jsou beztak ty kozy.

plakát

Poslední dny na Marsu (2013) 

Poslední den na Marsu může stát pěkně za hovno, když posádku začne obtěžovat nějaká zkurvená mimozemská chlamydie. Chvilku to sice vypadá, že by na ní mohla zabrat antibiotika z palubní lékarničky, ale nakonec se to zase musí pořešit klasicky - silou. No ne že by tahle scifi přišla s něčím novým. Výcuc všech možných vesmírných klišé plus otravně třaslavá kamera, která hlavně v závěru zhoršuje ještě i tak špatnou viditelnost a orientaci v písečné bouři. A zase ten konec ve stylu: frajer krouží po orbitě a domyslete si, jak to dopadne. No kdepak už jsme to asi viděli. Akorát že s Ripleyovou to byla o pět levelů větší zábava.

plakát

Zmizení (2013) 

Tak tohle bylo nakonec příjemné překvapení. Už jsem ten film totiž začala nenávidět. Nejdřív mě od něj prudce odrazoval verbal, pak mi ho zase fanaticky vychválil special one. Vzhledem k nestydaté délce jsem od něj jeden večer v necelé půlce utekla a vrátila se k němu až za dva dny. Ale zřejmě mě ten zbytek zastihl ve správné náladě. Přistoupila jsem na tempo a styl, smířila se s tím, že úderné muziky se nedočkám a prostě jen sledovala, jak se to nakonec vyvrbí. Strašně moc se mi líbil Jackman. Nemám o něm zkažený dojem z x menů a podobných akčních píčovin, tady hrál jak o život. Gyllenhall sice pořád trochu vypadá jako bukvice, ale vymysleli mu boží oční tik, což mě hypnotizovalo a byl to jeden z detailů, který mě pomohl překonat nudnější části. Chápu, že pro fascinaci očním tikem neexistuje rozumné vysvětlení, ale detektiva Lokiho mi to pomohlo zesympatizovat. Jednu hvězdu musím sundat na tu nevycválanou délku, ale hlavně za nevyjasněné detaily. A když už se s tím prděli dvě a půl hodiny, mohli na závěr ještě jeden záběr přidat. Tyhle konce, kdy to utnou těsně před výstřikem prostě nesnáším.

plakát

Vittra (2013) 

Po dvacátém kýblu umělé krve už mě to nějak přestalo bavit, páč to bylo pořád dokola, bez kouska originálního nápadu a hlavně totálně bez napětí. Chata to nicméně na švédské poměry byla hnusná a nejvíc mě pobavilo, jak se do takové zapadlé prdele a ušmudlaného baráku jedna z účastnic nastrojila. Bílé minišatičky á la maturitní ples do lesa, to může napadnout jenom blondýnu.

plakát

Nejvyšší nabídka (2013) 

Jen díky atmosféře jakési noblesnosti, kterou zaručilo prostředí umění a vkusného luxusu, plus staromodní vystupování Virgila mě udrželo u filmu až do konce. Od půlky se to totiž v mých očích přetavilo v dost předvídatelnou červenou knihovnu. Údajný překvapivý závěr mě bohužel nepřekvapil, neb jsem ono rozuzlení očekávala jako jediné reálné. Staří muži jsou strašně pošetilí. Snad žádná zamilovaná žena není tak slepá a nerealistická, jako starý muž konfrontovaný s krásnou mladou ženou. Přitom vždycky a bez výjimky platí jednoduchá rovnice. Opravdovou lásku mladá žena ke starému muži nemůže cítit nikdy. To se vylučuje. Mládí reprezentuje život a život se štítí smrti, kterou je stáří tak nasáklé. Jediné, co lze od mladé ženy ve vztahu se starým mužem očekávat jsou city předstírané, protože někteří staří muži disponují zdroji, případně prestiží a charismatem, což někdy mladá žena taky uzná za hodné její pozornosti. Pokud chce mít muž jistotu, zda ho žena miluje doopravdy, pak musí žena věřit, že je chudý:) Pozornost si zaslouží profesionální výkon Goeffreyho Rushe, ovšem příběh spíše z říše románové romantiky spolu s předvídatelnou zápletkou mě dost zklamal.

plakát

Miley Cyrus: Wrecking Ball (2013) (hudební videoklip) 

Pop hitovka s jepičím životem, v hlavní roli štětka a koule. Nějak se nemůže rozhodnout, jestli chce hrát v pornu nebo zpívat. Dělá-li to zároveň, kurví oba žánry.

plakát

Lucky Louie (2006) (seriál) 

Bez tabu a zábran a přitom bez křeče. A spolehlivě zlepšuje náladu. .."Pojďme se na to orgasmování vykašlat, jsem z toho nervozní. Udělejme to jako dřív, ty se rychle uděláš a já budu mít čas na seriál.."

plakát

Présumé coupable (2011) 

Drsné a totálně depkoidní drama justičního omylu. Snad ani nespravedlivé obvinění z vraždy nemůže lidskou důstojnost tak zlomit, jako obvinění ze zneužívání dětí. Situace Alaina byla hodně nezáviděníhodná a osobně se vůbec nedivím, že se opakovaně pokoušel o sebevraždu. Jednoho až mrazí nad neomezenou mocí soudu, který i bez přímých důkazů uvěří svědkům, jež nelze považovat za důvěryhodné. Prolhaná bába, xindl a alkoholik od pohledu, tam se nedivím, že o nějakém svědomí nemůže být řeč. Ta jede jen v modu vlastních, pomatených emocí a prospěchu. Ale totální slepota soudce, který nakonec ještě ani nebyl nijak potrestán, dokonce ani nevyjádřil omluvu nebo lítost, tak to už je k zblití. No pozitivní film to není a jestli zrovna nejste v rozjásané náladě, určitě vám ji nezlepší.

plakát

A Teacher (2013) 

A já bych tyhle vztahová nehappyendová dramata tak ráda pětkovala, ty já můžu. Ale tohle se i přes slibný začátek nějak začalo hroutit, přelétlo to jen po povrchu a tak jak mě kdysi třeba až znechutila a rozsekala Pianistka, nebo hodně bavily Zápisky o skandálu, tak toto nenaplnilo moje očekávání vůbec. Dalo by se to shrnout jako zobrazení emocionálního chaosu totálně nevyzrálé ženy, která myslí kundou a narazí na realitu. Pokud proběhl náznak nějakého hlubšího vnitřního konfliktu, pak nevysvětlený. Postava kolouška, do kterého se píčitelka zakouká a závisle se na něj upne taky nenabízí nic. Obyčejný nezajímavý ferda, který si rád zašpásuje s nadrženou paničkou, ale už si neví rady (jak by taky mohl ve svém věku) s postupným narůstáním její lability. Milostné scény zbytečně moc držené na uzdě. A myslím tu koňskou.