Recenze (908)
Hellboy (2004)
Ron Perlman jakoby byl pro Hellboye stvořen. Guillermo del Toro čaruje a jde poznat, že by i rád přitvrdil. Každopádně jeho verze nabízí nápaditou akci podpořenou hláškami ďáblíka :-) Karel Roden pecka!
Hellboy: Královna krve (2019)
Přesně takový, jaký je komiks. Neil Marshall se opět nezapřel a nového Hellboye pořádně vykoupal v krvi. Bitka s obry na jeden střih byl luxus, stejně tak jako finále, které bylo ujeté :-D Chápu, že ne všem se nová verze zavděčí. Škoda, že se nové cestě nedaří a zřejmě nevznikne další díl.
Game Over, Man! (2018)
Čekal jsem totální kokotinu na n2 a dostal jsem totální píčovinu, která to o sobě moc dobře ví. Paroduje jak Smrtonosnou past, tak i rovnou samo sebe. Nechybí záchodový humor, brutalita a akce. Celé je to brané jako jedna velká hloupost. Zasmál jsem se, pobavil se a přesně to jsem chtěl vidět trojici outsiderů, kteří se rozhodnout změnit svůj osud a zachránit rukojmí od únosců. :-) Další pohodový NETFLIX! :-)
Chlapec, který se stane králem (2019)
Trochu jinak pojaté, než každý očekával, ale aspoň díky tomu přišli tvůrci s něčím novým. Třeba Merlin a jeho lupkání kouzel, či pohádkově pro malé děti dělající verze. Louis Ashbourne Serkis jako tahoun se svými kumpány vůbec nebyl špatný. Dobrodružství + povedené vtípky a závěrečný souboj nakonec vytáhl na slabších 5* ( 85% )
Dámy nebo nedá mi? (2002)
Ujetá kravina, u které jsem se pořád smál, proto takové hodnocení. Pochopím nesouhlas :-P
Texaský masakr motorovou pilou: Počátek (2006)
Jonathan Liebesman ještě více přitvrdil na brutalitě. Díl, ve kterém se staneme svědky vzniku. Dějově se tedy odehrává před TMMP z roku 2003.
Texaský masakr motorovou pilou (2003)
Texaský masakr motorovou pilou, který je konečně masakrem. Andrew Bryniarski jako Thomas Hewitt (Leatherface), ze kterého jde respekt. Marcus Nispel tak zremakoval verzi z roku 1974 do novější doby pro mladší generaci.
Kožená tvář (1990)
Třetí a pro mě hodně drsný, brutální a násilný díl, který když jsem poprvé viděl jako děcko na VHSce, měl jsem trochu těžké trenky :-D Jeff Burr přitlačil a vyšperkoval. Mimochodem toto jsem viděl ještě dřív než jedničku. R.A. Mihailoff jako nekompromisní Leatherface, kterému nedělá problém utrhnou kapotu od auta :-)
Texaský masakr motorovou pilou (1974)
Majstrštyk od Tobeho Hoopera, který je dnes totálním kulťasem. Místy je to slušné psycho. Závěrečná scéna je boží. Dobře vymyšlené a parádně zahrané. Gunnar Hansen jako legendární Leatherface.
Hřbitov domácích zvířátek 2 (1992)
Mary Lambert zvládla i druhý díl, který měl o proti prvnímu dílu více černého humoru. Clancy Brown všechno zabil a to v dobrém slova smyslu. Jeho výkon nadzvedává nahoru! Taktéž moje srdcovečka!