Recenze (908)
Nikdy neříkej nikdy (1983)
Odbočka, která byla tak trochu nic moc :-)
Noc hrůzy (2011)
Jo, proč ne? V dnešní době se sympatickými herci a režisér Craig Gillespie? Očekávání byla veliká a já byl spokojen.
Noc hrůzy (1985)
Nostalgie. Hrůza z dětství, které jsem se bál :-D Kult, který si kdykoliv rád dám. Poučení na závěr: Nešmírujte sousedy! :-)
Noc hrůzy 2 (2013)
Pokračování se nepovedlo v 80-tých letech a ani v roce 2013. Tak bych to shrnul.
Noc oživlých mrtvol (1990)
Viděl jsem hned po originálu, koncem se trochu v některých věcech liší a přiznám se, že je pro mě zábavnější.
Noc oživlých mrtvol (1968)
Nestárnoucí klasika!
Noc oživlých mrtvol 3D (2006)
Nesedlo mi to. Něco mi chybělo. Nejspíš slušná kamera, vedení a úroveň - vše ostatní bych překousl.
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Moje prví seznámení s Alexandrem Ajou a hned si říkám... Páni! To byl masakr motorovou pilou po francouzsku! Výborný nápad střídá geniální gore, které není pro slabší povahy. Krásný zvrat nakonec :-)
Noční hra (2018)
Drží si své tempo od začátku do konce a u některých scén jsem se vážně od srdce zasmál :-D Herní nadšenci, kteří se mezi sebou předhání, kdo je nejlepší, tento film ocení asi ještě víc, než lidé bez zájmu, zápalu a chutí vyhrávat :-)
Noční hra (1989)
Kultovní VHS kriminálka, ve které Roy Scheider pátrá po nočním sériovém vrahovi, který má místo ruky hák :-)