Recenze (908)
Auto (1977)
Solidní, ale Christine mám radši. Viděl jsem ji i dříve.
Baby Driver (2017)
Příjemný komediální láskyplný drsný krimi film :-) Zatímco Drive (2011) byl vážným realným filmem pro dospělé, Baby Driver je odlehčenou zábavou s pěknou muzikou. Akční scény nasnímány na výbornou a celkový dojem z filmu za plný počet. Já jsem spokojený a teď se jdu naučit znakovou řeč :-)
Banditi (2001)
Těžko říct, někdy hodně povedené, někdy nudné.
Barbar Conan (2011)
Ale jo, dnes se mi už Momoa líbí víc, než před lety v kině :-)
Barbar Conan (1982)
Klasika s Arniem, kterou netřeba komentovat.
Barva noci (1994)
Někdy je nejlepší nepodlehnout a zapnout poklopec :-)
Batman (1989)
Temný a jako první viděný Batman v podání Michaela Keatona, který nastavil laťku vysoko. Jack Nicholson jako Joker zabodoval. Jeho vtípky směšné a jeho vyhlídky vražedné. Kim Basinger to je krása se na ni podívat. Danny Elfman umocní hudebním doprovodem a já zase slintám v rozkoši :-)
Batman (1966) (seriál)
Trochu úlet ne? :-D Nasmál jsem se celkem dost, nevím, jestli to byl záměr nebo ne :-) Je to klasika, která se tak trochu opila a šla na plac natáčet :-) Adam West je BATnetopýr :-D
Batman and Robin (1949)
Tentokrát jsem trošku musel někdy přetrpět nudné zbytečnosti a natahování. O něco slabší, ale beru dobu vzniku.
Batman a Robin (1997)
"ZDRAVÍČKO, JÁ JSEM BATMAN." Promiň Georgi, od srdce se Ti omlouvám a vážím si Tě jako herce, ale Ty nikdy nebudeš BATMAN. Jestli byl Batman navždy špatný počin Schumachera, tak tady myslím natáčeli bez něj :-)