Recenze (34)
Demolition Man (1993)
Když na to koukáte jako na akční sci-fi komedii, tak je to celkem docela dobrá zábava. Alespoň já se při tom bavím celkem dobře...
Nouzový východ (2008)
Jako divadelní hru si to umím celkem dobře představit, ale jako film docela nudné...
Torchwood (2006) (seriál)
Hodnocení 1. série: 1. Everything changes - 60%, 2. Day one - 60%, 3. Ghost machine - 60%, 4. Cyberwoman - 20%, 5. Small worlds - 80%, 6. Countrycide - 60%, 7. Greeks bearing gifts - 40%, 8. They keep killing Suzie - 60%, 9. Random shoes - 60%, 10. Out of time - 60%, 11. Combat Battle - 40%, 11. Captain Jack Harkness - 60%, 12. End of days - 60%.
Mlha (2007)
Tak bohužel... Dvouhodinová nuda v supermarketu. Filmu by určitě prospěla tak o 30 minut kratší stopáž. Je škoda, že Darabont skoro přeskočil úvodní tajemnou část. Ani potvůrky nejsou zrovna vydařené. Při první projekci mě dostala závěrečná zápletka, ale při druhém shlédnutí už na filmu vlastně něbylo nic zajímavého. Myslím, že kdyby film režíroval někdo jiný, tak by zdejší hodnocení bylo tak o 30 procent nižší...
Doblba! (2005)
Nedokážu si tenhle film pořádně zařadit – chvíli to byla komedie, chvíli vážné, chvíli trochu ujeté – ale klady převažují nad zápory tohoto nesourodého dílka od Petra Vachlera - i když žádnou velkou bombu nečekejte. Je fakt, že jsem to viděl jen jednou a je možné, že při dalším shlédnutí bych hvězdu přidal... Ale zase na druhou stranu, kdyby v tom nehrál Dušek a Čtvrtníček, tak bych zase jednu ubral.
Helix (2014) (seriál)
Po šestém dílu končím. Pořád to samé dokola...
Hobit: Šmakova dračí poušť (2013)
Jackson se asi zbláznil. Nuda a ještě to vypadá jako počítačová hra.
Setkání s hvězdou - Boleslav Polívka (2012) (epizoda)
Nuda.
Faktor Psí: Kronika paranormálních jevů (1996) (seriál)
Pro mě v mnoha ohledech podstatně horší a nesrovnatelné s Krajními mezemi a Akty-X. Souhlasím se srovnáním s Věřte-nevěřte...
Den Trifidů (1963)
Když se oprostíte od knihy, tak je to na svou dobu docela slušné béčkové sci-fi...