Recenze (32)
Bazén (2001)
Nechapu to nizke hodnoceni?!??ja se docela bavila i trochu bála,podle me je to supr horor !!!
Bez kalhot (2012)
Tak tenhle film pro mě byl večerním nadopováním,co k tomu říct, radost pohledět.
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
musím říct že když jsem byla menší dívala sem se na to ráda,koukla bych se i na to znova ale bohužel to nedávaj ://
Černobylské deníky (2012)
U tohoto filmu jsem měla celou dobu takový divný pocit, protože Pripjat jsem znala jenom z fotek a nedokážu si představit co bych tam dělala, kdybych se tam ocitla. Každopádně obdivuju herce a všechny kolem, že tam dokázali točit! Jako film takový nic moc, nenadchne, ani neurazí.2*
Farmář hledá ženu (2010) (pořad)
taková blbost, že na to koukám :-DD
Hodina pravdy (2002) (pořad)
Jako malá jsem tam vždycky chtěla jít!!..no, hold sem neměla akční rodiče.:-)
Hodiny beznaděje (2008) (TV film)
dávám 2 hvězdičky,ale dala bych 3 kdyby ty holky ho pořádně píchly do krku a neschovávaly se před ním za auto :-DD
Chůva (1995)
V tomto filmu hrají roli jen samé sexuální představy,jako film samotný bída bída...
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Serial meho "dětství" nekdy si to pustim :-) vzdycky sem mela nejradsi Dubínka a Lízu
Na vlastní riziko (2012) (pořad)
No, na to že to je pořad Primy, tak to zas tak špatné není, vcelku mě to i bavilo a jako hrobnice bych fakt bejt nemohla brrrr.3*