Recenze (32)
REC (2007)
Pane bože co to bylo za blbost?Zdlouhavý nudný začátek,který mě nutil abych film přetočila,pak se to sice trochu rozjelo ale i tak,červenou si to nezaslouží..
Splněná přání - Srdce pro děti (2011) (pořad)
Koukala sem se na to jenom proto,protože jsem tam zpívala ve sboru Koťata:)..a hvězdu dávám za to že jsem mohla vidět zblízka celebrity a prohodit s nimi i nějaké to slovo.Druhá je hvězda pro děti.
Šest dní, sedm nocí (1998)
Jeden z mych nejoblibenejsich dobrodruznych filmu, na ktery muzu koukat stokrat a neomrzi.Nejradsi mam scenu jak je honej pirati a jak pak skocej ze skaly. (Harrison je samozrejme sexy jako v kazdem filmu)
Tintinova dobrodružství (2011)
NO,čekala jsem kdoví jakou bombu,ale zázrak se nečekal.Furt jsem se koukala na hodinky kdy už to bude končit a vůbec to neubíhalo.2*dávám pouze za grafiku možná i trochu za ten děj.
TOP STAR (2010) (pořad)
Musím změnit hodnocení z 1* na odpad potom co jsem tam videla Pomejeho. Vzdycky se teda radsi ptam mamy kdo to zrovna uvadi B)) Mam ho docela rada, ale tady se na nej neda koukat.
V peřině (2011)
totální kravina...hvězdu dávám pouze za hvězdné obsazení.
Vyměřený čas (2011)
Je zajimavé, že v dnešní době mnoha různých filmů opakujících a kopírujících své náměty lze natočit něco tak originálního, chytlavého a ještě k tomu sci-fi :D Velké překvapení.Dávám 5*
Zápisník jedné lásky (2004)
Je zajímavé, jak z takového jednoduchého příběhu lze zniknout tak krásný, dojemný film a že já moc na tu romantiku nejsem. Herecké obsazení vynikající hlavně co se v mužském pohlaví týče.Dávám 5* za nejkrásnější romatický film co jsem kdy viděla.
Závrať (2009)
Přišlo mi to podobné jako jako pach krve, ovšem hodně slabší..
Ženy na cestách (2010) (pořad)
Co to sakra je?Já nevim čím Zlata tu Primu tak uchvátila že ji vybrali,vzhledem?hlasem?ne.nejspíš tlustým pasem.Vím že už byla v pořadu Hledá se táta a máma a v Prostřenu.Kam se vrtne příště?NO,nechám se překvapit..