Recenze (32)
REC (2007)
Pane bože co to bylo za blbost?Zdlouhavý nudný začátek,který mě nutil abych film přetočila,pak se to sice trochu rozjelo ale i tak,červenou si to nezaslouží..
3:15 zemřeš (2005)
Tohle byl můj asi první horor,kterej jsem shlédla jako malá (krom halloweenu:-D) a nechápu jak jsem se na to mohla koukat a nebát se u toho.Vím jenom že jsem pak měla strach z Cathema a bylo mi líto toho pejska:(.Nadprůměrný horor s pěkným hercem v hlavní roli. _________________________ I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me
Zápisník jedné lásky (2004)
Je zajímavé, jak z takového jednoduchého příběhu lze zniknout tak krásný, dojemný film a že já moc na tu romantiku nejsem. Herecké obsazení vynikající hlavně co se v mužském pohlaví týče.Dávám 5* za nejkrásnější romatický film co jsem kdy viděla.
Hodina pravdy (2002) (pořad)
Jako malá jsem tam vždycky chtěla jít!!..no, hold sem neměla akční rodiče.:-)
Bazén (2001)
Nechapu to nizke hodnoceni?!??ja se docela bavila i trochu bála,podle me je to supr horor !!!
Kouzelná školka (1999) (pořad)
Serial meho "dětství" nekdy si to pustim :-) vzdycky sem mela nejradsi Dubínka a Lízu
Čarodějnice školou povinné (1998) (seriál)
musím říct že když jsem byla menší dívala sem se na to ráda,koukla bych se i na to znova ale bohužel to nedávaj ://
Nikdo není dokonalý (1998) (pořad)
První pořad na Primě u kterého se fakt upřímě zasměju.Ovšem baví mě jenom odpovědi lidí :-D
Šest dní, sedm nocí (1998)
Jeden z mych nejoblibenejsich dobrodruznych filmu, na ktery muzu koukat stokrat a neomrzi.Nejradsi mam scenu jak je honej pirati a jak pak skocej ze skaly. (Harrison je samozrejme sexy jako v kazdem filmu)
Pokémon (1997) (seriál)
můj sobotní rituál když jsem byla malá :-)))