Poslední recenze (7)
Chyby (2021)
Zajímavá myšlenka, bohužel ale špatně zpracovaná a zabitá hlavním akterém. "Tom" by si zasloužil, aby ho hrál někdo charismatičtější. Nechápu, jak tu někdo může psát, že výkony neznámých herců byly perfektní až na pár vyjimek možná.. A taky nechápu hodnocení typu " bylo to velký zklamání" a pak dáš 4 hvězdy? Proč? Takže dávám - odpad, aby se to vyrovnalo.
Madagaskar 3 (2012)
Myslela jsem si, že žádný film na světě nemůže mít, tři díly – všechny stejně kvalitní. Jedničku jsem si pouštěla pořád dokola se svojí malou sestrou, která díky tomu dokonale ve čtyřech letech vyslovovala „ i like to move it move it…“ Dvojkou už jsme si doslova vymývaly mozek s mojí malou dcerou a když se nám stýskalo, pustily jsme si alespoň soundrack z mobilu. Na Madagascar 3 jsem už šla snad jen ze sentimentu a úcty k Martymu, Melmenovi, Glorii a Alexovi s tím, že nudnější provedení prominu, ale chci je prostě vidět. Tvůrci předčili moje očekávání, film měl opět šťávu, skvělou hudbu, nečekané obraty a hlavně smysluplný děj. Souhlasím, že velkou roli hrály barvy, ale taky nové, zajímavější prostředí. Francie, Řím, nesmrtelná policajtka místo babky s kabelkou a dostala mě medvědice a hlavně scéna, ve které se poprvé viděla s Jelimánem - Mortův psychozpěv rozchechtal na dlouho celé kino včetně dospělých. Pět hvězdiček a moje srdce patří Madagascaru.
Muži v naději (2011)
Není snad jiný film, na který bych tak netrpělivě čekala, až vyjde na DVD. Dá se na něj koukat pořád dokola. Příběh je ze života a v podání Macháčka, Polívky a Stašové vypadá o to reálněji. Výkony zmiňovaných herců jsou dokonalé. Nechybí vtip, zápletky, skvělá hudba a pěkné exteriéry, na rozdíl od jiných českých režisérů, kteří v touze po natočení trháku jedou až do Afriky, Vejdělek s „pouhou“ Kampou a jednou prsatou Slovenkou dokázal zázrak. Tenhle film, bych pouštěla následujících dvacet let na Štědrý den nebo aspoň pětadvacátýho hned po Pelíškách.