Recenze (365)
Babylon 5 (1993) (seriál)
Kvůli velice rušivým řemeslným (filmařským) nedostatkům jsem nemohl dokoukat ani první epizodu.
Hledá se prezident (2013)
Zbytečně dlouhá stopáž.
Luther (2010) (seriál)
Stringer Bell v prvotřídní formě.
Walter Mitty a jeho tajný život (2013)
Bez debat plný počet.
Policejní odznak (2002) (seriál)
Po několika prvních epizodách jsem pro nedostatek chytlavosti/zajímavosti musel skončit.
Bernie (2011)
Mistrovské převedení skutečné události na filmová plátna.
Millerovi na tripu (2013)
I'll be there for you před závěrečnými titulky pobavilo.
Odpojit (2012)
Překvapivě upřímné a intimní drama s velice aktuální tematikou. Rozhodně doporučuji. Takové filmy by neměly zapadnout.
Utopia (2013) (seriál)
Kvalita. Trochu to připomíná začátky Misfits (zdaleka nejen kvůli Stewart-Jarrettovi). Wayne Yip se zřejmě nezapře.
Králičí sezóna (1952)
To neustálé střílení do hlavy mě poněkud děsí.