Recenze (27)
Rivalové (2013)
Tak tohle je film přesně podle mého gusta. Celé dvě hodiny jsem se královsky bavil.
Kovbojové a vetřelci (2011)
Už název filmu mě varoval, ale říkal jsem si, že když v něčem hraje Craig s Fordem, tak to nemůže být úplný propadák. Bohužel jsem se mýlil.
Řežba v Tombstone (2013)
Velké utrpení od začátku do konce, ale přežil jsem.
Osamělý jezdec (2013)
Slovy bláznivého indiána: "ten kůň je opravdu velmi divný!" Bohužel nejen ten kůň, ale celý film!
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Myslím, že Bruce měl sérii pastí ukončit před natočením této hodně nepovedené parodie. Měl jsem co dělat, abych se vydržel dívat až do konce.
Pot a krev (2013)
Vydržel jsem až do konce, ale pouze s vypětím všech sil. Ke konci už mě vypatlanost hlavních "hrdinů" celkem dost vytáčela.
Kolonie (2013)
Po všech stránkách slabota, ale do konce jsem se dodíval
Batman začíná (2005)
Velká paráda!
Pád Bílého domu (2013)
V podstatě je to úplně totální blbost, ale dnes jsem měl prostě náladu na film s neprůstřelným kladným hrdinou, který sám, pouze s lehkým úšklebkem ("mám tu dnes hodně papírování"), zlikviduje celé komando špičkově vycvičených severokorejců, plus jednoho nechutného odpadlíka z tajné služby.
Mysli jako on (2012)
První polovina filmu celkem dobrá, druhá polovina romantická nuda. Pokud si chcete film zpestřit, tak zkuste spočítat kolik se tam za ty dvě hodiny mihne bělochů. Myslím, že vám budou bohatě stačit prsty na jedné ruce. Naše rasa asi vymírá! :-) Do konce jsem se vydržel dívat jen s velkým vypětím sil.