Recenze (455)
Predátor: Kořist (2022)
Zneuznaná indiánská feministka nakope prdel všem a pak po nich ještě hází tomahawk na provázku..
Duna: Část druhá (2024)
Filmařsky a vizuálně je to megadílo. Přesto je to o jiné Duně, než znám já.
Porco Rosso (1992)
Toto už není úplně pro děti. Přeci jen fašistická tajná policie nezní moc pohádkově. Přesto krásné.
Bullet Train (2022)
Příjemný akčňák, který mi evokoval Ritchieho tvorbu. Nejsou to ČD vlak jede stále na čas.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Marky Mark a Kurt Russell jako správňaci proti kapitalický bestii BP s tváří Johna Malkoviche. Pěkná filmařina a neskutečné prostředí. Palec nahoru za absenci patetického umírání před kamerou.
Ve stínu (2012)
Po dlouhé době opravdu dobrý český film. Tandem Trojan Koch je vynikající. Fantasticky zobrazené reálie padesátých let.
Super-Blb (2022)
Bláznivá braková parodie, svěží větřík.
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Série 1. Asi nejslabší tři hvězdy, které jsem dal. Výsledek je velmi slabý průměr, který zachraňovaly poslední tři díly. Naprosto tragický koncept, kdy autoři celou dobu nevěděli, co vlastně chtějí sdělit. Přehnané množství překombinovaných linek, žádný centrální motiv. Pro mne, milovníka fantasy a Ardy, zklamání.
Dungeons & Dragons: Čest zlodějů (2023)
Naštěstí to nebyl random fantasy film, ale opravdová snaha o adaptaci D&D. Výborně zakomponované herní situace včetně neúspěšných hodů. Celé v pěkně ztvárněném rámci Forgotten Realms včetně Rudých mágů z Thaye. Škoda, že je ústřední postavou Chris Pine, moc ho nemusím. A velká škoda, že nebylo žádné napojení na Planescape. Ač velký fanda RPG jsem se pokusil odprostit a nepřidávat další hvězdy za fan. Doufám v pokračování a další world building.
Greyhound (2020)
Hubáčkovo Moře v plamenech říznutou dětskou hrou na lodě. Technicky dobře odevedené. Bohužel Tom Hanks byl až příliš správňácký, nechybující zelenáč.