Recenze (455)
Zaklínač (2019) (seriál)
Potenciál zatím nebyl moc vytěžen. Pro nečtenáře to musí být neskutečně zmatený. Naprosto chybí velké a široké záběry, které by ukázali perspektivu světa. Skákání v čase bez vysvětlení také moc nepomáhá.
Tobruk (2008)
První půlka mi přišla hrozně rozvleklá a žádný vau efekt se nedostavil.
Mariňák 2: Bitevní pole (2014)
Moc filozofování v závěru a moc glorifikace mariňáků.
96 hodin: Odplata (2012)
Liam se kočkuje v Istambulu s Albánci. Je ještě drsnější, než jsme čekali.
Noční běžec (2015)
Docela ponurá střelnice kolem Conlonových
Jurský svět: Zánik říše (2018)
Naprosto průměrný Jurský výkon..
Empire State (2013)
Dwayne zkouší hrát a je naprosto nezábavný. Vedlejší role jsou mnohem lepší, než ústřední dvojice.
Den dobytí Bastily (2016)
Elba, drsnější něž 007, všechno ví a všechno vyřeší.
Válka o planetu opic (2017)
Netřeba vidět podruhé. Nesmrtelný geniální Ceasar a přihlouplý závěr filmu.
Rozpolcený (2016)
Po delší době Shyamalanův zajímavý film, který však stojí a padá s výkonem McAvoye. Vše ostatní je ve filmu naprosto vedlejší.