Recenze (1 152)
Zlý časy v El Royale (2018)
Připomíná to Tarantina, ale Tarantino to není. Herci jsou výborní (i když tu Dakotu pořád vidím jako pipku z odstínů), scénář vymazlený a celé to krásně jede. Bavilo mě sledovat příběh z různých úhlů a to napětí jak to dopadne mě potěšilo. Škoda jen, že Offerman nedostal více prostoru.
Predátor: Evoluce (2018)
Na novýho Predátora jsme se těšil, bohužel mě zchladily trailery a do kina mě to nakonec ani netáhlo. Celé mi to přijde jako velké zklamání a místo slibované řezničiny jsme spíše dostali parodii. Akce tam je, i nějaký ty jatka, ale celé to je takové suché. Zápletka vůbec nezaujala. Potěšila aspoň hromada známých seriálových tváří.
Husí kůže 2: Ukradený Halloween (2018)
Jednička docela ušla, tak jsem byl zvědavý jestli zůstane zábavnost. Bohužel nezůstala a spíše jsem se nudil. Postavy nesympatické a spíše otravné. Překvapil Jack Black, myslel jsem, že tu nebude. Potvůrky byly fajn, ale to je tak vše. 40%
Vánoční kronika (2018)
Další variace na vánoční film se Santou, ale tentokrát se zábavným Kurtem. Celé to bylo příjemné a zábavné, možná ta scéna ve vězení byla trochu mimo, ale jinak kupodivu fajn film.
Chata na prodej (2018)
Takový nevýrazný film, ale obsazení je slušné. Docela dobře se tam hláškuje a děj utiká. Na pobavení postačí. Asi si taky pořídim medvědí kožich a budu tady běhat po lesích, když si budu chtít vyčistit hlavu :-D
Princezna Nevěsta (1987)
Nedávno jsem narazil na remasterované blu-ray a musel jsem si zopakovat tuto klasiku. I po těch letech stále velice příjemná fantasy pohádka, která pobaví ať už vtipem nebo akcí. Slušné herecké obsazení potěší. Nyní jsem si i všiml drobností, které by neměli být vidět, jako třeba žíněnky při šermířském souboji, ale tak nějak mi to vůbec nevadí a spíše to mile potěšilo.
Aquaman (2018)
Momoa byl moc fajn už jako Ronon a tady taky dokazuje svoji zábavnost. Překvapily Nicole a Dolph, nějak mě minulo, že tam hrají. Příběh není špatný, celé to jde po vzoru Marvelu spíše do barviček a zábavnosti. Osobně mě to trochu mrzí, mě se temná strana DC filmů líbila. Celé to je hodně slušně povedené a jako zábavná akční jízda to i funguje. Bohužel největší kaz na kráse je stopáž a klidně bych i nějakou tu půlhodinku oželil.
Miss Hanoi (2018)
Na film jsem byl zvědav. Asijské téma mi je blízké, navíc jde o český film, takže mě zajímal výsledek. Hlavní dvojice byla fajn, téma mohlo být trochu více do hloubky a celkově mohli přitvrdit. Trošku předvídatelné, ale dá se to. Film spíše připomíná epizodu z nějaké tv kriminálky, ale s hlavní dvojicí bych i koukal na další díl.
Paní Wilsonová (2018) (seriál)
Ruth Wilson a Iain Glen jsou perfektní. Příběh je zajímavý a díky skutečným událostem dokáže vtáhnout. Bohužel provedení a celkově výprávění mě moc nezaujalo a celkově mě to tak nebavilo, jak bych si představoval u takového počinu. Škoda.
Špindl (2017)
Opět další trapná česká komedie, nechápu, že někdo za tohle chce peníze. Bída a děs.