Recenze (113)
Co děláme v temnotách (2014)
Tohle je prostě dokonalý nářez. První a asi poslední upíří film co se mi líbí!!!
Králíček Jojo (2019)
Nečekaně dobrý.
Psí ostrov (2018)
Film který překvapí svým zpracováním, i když příběh není kdovíjaký, vlastně možná banální tak jsem to vzal jedním dechem. Výtvarno, hudba celkový dojem * * * * *, za ten příběh jedno dolů. Vcelku - vynikající film.
Teroristka (2019)
Za mě skvělá ironickou satirická věc. Po druhém zkouknutí se rozhodují pár nedostatků přehlédnout a navyšují o hvězdu. Kdyby pro nic tak pro excelentní Janžurovou.
První člověk (2018)
Naprosto skvělá a úžasná podívaná. Důstojný hold všem kdo na vesmírném programu pracovali.
Star Wars: Poslední z Jediů (2017)
Vzhledem k předchozí kvalitě 40%. Vůbec mě to nechytlo. Škoda. Příběh není, zato snaha o vtip přehršle. Shrnuto: Nesmyslné nové postavy a motivy bez souvislostí, Leia poletuje po vesmíru jako superman - to není ani ftipné, multikulturní stírání rozdílu dobra a zla, temné a světlé strany síly. Když se na plátně děje jakoby drama - je to nuda a ... nic.
Mrazivá tajemství (2016) (pořad)
Neuvěřitelně skvělý brutus :-)
Wonder Woman (2017)
Velmi milé překvapení. Takhle nějak si představuji hrdinsko komiksový film. Dalo by se ledacps vytknout, ape za me dooost dobrý.
Teorie tygra (2016)
Po hodně dlouhé době český film na který se dá koukat a neskutečně jsem se pobavil. Nechápavost a samolibost zahraná Eliškou Balzerovou - až z toho tuhne, skvělý Jiří Bartoška, který si podle mě tu roli užíval, alespoň z něj zářila jiskra, jakou jsem dlouho neviděl.
Divergence (2014)
Film se dobře drží knižní předlohy, hlavně - nepřepisuje charaktery postav - což neodpouštím. Jedná se o lehkou romanci - je to knížka dívčí a dívčí pohled - a i tohle film odráží. Film svěže odsýpá a je plně koukatelný (teda pokud od toho nečekáte krutopřísnou střílečku)