Oblíbené seriály (7)
M*A*S*H (1972)
Na tomhle jsem vyrostl a věřím, že mash vyformoval část mé povahy tím správným směrem, protože nenásilně učí, tvoří a vychovává charakter, aniž si toho většina diváků všimne :). Pokud samozřejmě nejste ztotožněni s Frankem :-)
Červený trpaslík (1988)
Ten nejlepší a mě nejbližší britský humor, který můžete v širém vesmíru potkat :) . Aneb všichni už jsou mrtví dejve!
Futurama (1999)
Co vznikne, když skloubíte simpsonovi, sci-fi a bezpřehou fantazii? Schválně..
Trabantem Jižní Amerikou (2014)
Nejlepší moderní cestovatelskoexpediční seriál (víc materiálu vyšší kvality než film), na jakém mělo to štěstí spočinout mé unavené oko. S nadšením hltám každý nový díl a jsem zklamán každým koncem (tím, že to už skončilo). Co se mě týče, klidně by to mohlo mít dílů třeba padesát (za předpokladu zachování kvality). Můj počáteční odpor vůči Přibáňovi ochabl, protože seriál je opravdu skvělý. Proč odpor k Přibáňovi? Populisticky zvolil opravdu to nejhorší auto, které mohl, protože to je zajímavé. Kdyby jel třeba favoritem, který je dostupnější, rychlejší, méně poruchový, snadno opravitelný s lépe dostupnými náhradními díly a hlavně má nesrovnatelně lepší průjezdnost, tak by neměl tolik dramatických záběrů pro kameru a nemohl by se ohánět rozporem mezi láskou a odporem k trabantu. Takže by to pro diváka nebylo tak zajímavé. Tento prvoplánový kalkul se však vyplatil a každý problém, který na cestě měli, právě kvůli výběru vozidla, mě škodolibě baví :D
Teorie velkého třesku (2007)
Simpsonovi (1989)
klasika :-)
Comeback (2008)
Nejlepší (a prakticky jediný) český sitcom. Dejdarova životní role