Recenze (876)
Román pro ženy (2004)
Vtipný a zábavný film na téma partnerských vztahů.
Jako pavouk (2001)
Průměrná detektivka s několika IT úlety.
Anihilace (2018)
Tak tohle bych čekal na Prima Love v pondělí ve 4 odpoledne. Tenhle výplod potvrzuje moji obavu, že na Netflixu má dobré hodnocení snad úplně všechno.
Na hraně zítřka (2014)
Kombinace filmů "Na Hromnice o den více" a "Hvězdná pěchota" se náramně vyvedla. Snad až na ten konec.
Coco (2017)
Překvapivě dobrý a nezávadný film pro děti. I když s ohledem na rok vzniku jsem měl notné obavy.
Gangster Squad – Lovci mafie (2013)
"Když všechno ztratíš a vyhraješ válku, jsi hrdina. Když všechno ztratíš a prohraješ, tak jsi hlupák."
Ash vs Evil Dead (2015) (seriál)
Zlo má mnoho podob a vždy se s ním dá nějak bojovat. Jen nevím jak bojovat proti stupiditám jako je obsazení kozaté rádobyherečky s jedním výrazem do tohohle seriálu. Snaha o naplnění genderových kvót je znát i tady a působí to místy jako pěst na koule. Proto hvězda dolů. Update: Série 2 je opravdu úpadek. Kdo chce mít tenhle seriál hezkej ať zůstane u první série. Update2: Třetí série je po dvojce velmi příjemným překvapením.
Horší už to nebude (2006)
Originalita se tomu upřít nedá. Současně to ale není tak zábavné jako třeba Amélie z Montmartre. #NEZÁVADNÉ
Labyrint: Útěk (2014)
Film o náctiletých pro náctileté, bez pointy, bez jakéhokoliv message. Prostě jen na efekt.
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Taková česká Bridget Jonesová a celkem povedená.