Recenze (361)
Piti Piti Pa (1970)
Rozprávka o malom jahniatku v podaní Funésa je jednoducho geniálna.
Četník a četnice (1982)
Boli to síce kočky ale aj Funés nám už akosi pred očami starol.
Četník a mimozemšťané (1979)
Jediný zo Žandárov na ktorý som bol v kine a môj najobľúbenejší diel.
Četník ve výslužbě (1970)
Cruchot s tímto filmom trochu ako keby stratil dych ale stále nad priemer.
Četník se žení (1968)
Posledný krát významne z Geneviève Grad (Nicole Cruchot) a veľmi úspešne škoda že ju neskôr z príbehu úplne vyškrtli.
Četník v New Yorku (1965)
Na prvý diel to nemalo ale stale celkom slušná zábava.
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Chyť ma, ak to dokážeš.
Válka světů (2005)
Kto čítal knihu musí do tohoto filmu kopnúť.
Indiana Jones a Království křišťálové lebky (2008)
Zatiaľ najslabšia časť ale chvala bohu že tam už neboli zasa nacisti.
Láska je láska (2012)
Takže homosexualita,marihuana,cigánska otázka a impotencia to je nový český smer komédii ?