Recenze (2 123)
$#*! My Dad Says (2010) (seriál)
William Shatner je boh..ale všetok humor sa nemôže spoliehať naňho, základ je dobrý, ale treba pridať aj ostatných..hodnotenie pilotu
Abbey Road: Live (2006) (pořad)
Slušné až nadpriemerné záznamy koncertov...pôsobivé večery strávené pri tomto neľutujem...
Absolutní moc (1997)
Vynikajúce obsadenie, priemerné prevedenie..tuctová kriminálka ktorá ničím neprekvapí ale ani neurazí...dobrý film pri TV..nič viacej
Absolventka (2009)
Pekná Alexis Bledel konečne niekde zahviedzil ako hlavná postava..jej debut sa úprimne vydaril cekom dobre...absolútne nezáväzná zábava, schéma je u týchto filmov takmer identická..ale tu je Michael "Batman" Keaton...nápad s truhlou na preteky bol originálny..celkovo je to zábavná oddychová romantická komédia
Adela show (2010) (pořad)
Adele sa podarilo, čo sa nevydarilo Krausovi alebo Markovičovi..vytvoriť ucelenú, zábavnú a zaujímavosťami napratanú šou, ktorá dokáže zaujať každého diváka na obrazovke..oddychová atmosféra, príjemní hostia a vynikajúca Adela...
Admirál (2008)
Ruský Pearl Harbor...inak sa to pre mňa nedá nazvať...romantická lovestory na pozadí vojny v ktorej sa stretáva ruská herecká elita...film síce stráca tempo, ale v pohode sa môže rovnať s americkými filmami...v tomto ohľade sa teším na každý nový kúsok ruskej kinematografie..pretože Admirál je svetlým prízrakom ruských filmov..a Konstantin Chabenskij je pre mňa herecká jednička Ruska...
Aféry (2010) (seriál)
Seriálova tvorba na Slovensku konečne postupuje správnym krokom..Aféry sú dôkazom, že Jojka má nápady a nebojí sa ísť na tenký ľad...a na tom tenkom ľade sa vytvorili celkom zaujímavý dramatický seriál...o vzťahoch, problémoch a jednom veľmi dobrom právnikovi..čo nám prinesú iné diely..to sa uvidí..ale Aféry sú na dobrej ceste byť dobrým seriálom
Agent Cody Banks 2 (2004)
Psychicky som neuniesol tento film...totálne tragické a maximalisticky zničujúco trápne...
Agentky D.E.B.S. (2004)
Náhodou som sa pobavil sexy kočkami a trošku trápnym, ale úsmevným humorom..výplach ako sa patrí, ale sexy výplach :D
Agent v sukni 2 (2006)
Fakt hrôza..niektoré filmy sa nedajú ani dopozerať...kým Agent v Sukni 1 bola príjemnou komédiou..tak dvojka je nechutným gulášom trápnosti a úbohosti, ktorá plynie v nechutnú trápnosť..ale v USA to divákom nevadí