Recenze (2 123)
Queer as Folk (2000) (seriál)
Možno ma proste len tento seriál absolútne nezaujal..
Lovecká sezóna 2 (2008)
Ohliadnúc od toho, že je to video film...a je fakt trápny...tak je tu neskutočne vynikajúci dabing...dokonca lepší ako v jednotke...ale je to kvalitný vymívač mozgov pre decká..
Srpen před bouří (2008)
Nechápal o čo išlo tvorcom pri tomto filme...ale neprišlo mi to fakt...takže tie 2 hviezdičky sú za Josha Hartnetta...a krátku minutáž...
V pohodě (2001)
Na britskú komédiu..málo ostré...na britskú čiernu komédiu...málo vtipné
Temná zákoutí (2000)
Veľmi slabá kriminálka, ktorú nedokáže zachrániť ani solídne obsadenie - Wahlberg, Phoenix, Theron...kludne ignorujte túto kriminálku...a radšej si pozrite Noc Patrí Nám
Měsíc 44 (1990)
Na Emmericha málo popcornové, až moc tu myslia postavy...efekty ujdú na svoju dobu..celkovo podpriemer
VILOmeniny (2002) (pořad)
Zo začiatku originálne...potom to začalo upadať...nakoniec sa vyšplhali naspäť špeciálmi...a potom to v najlepšom ukončili...a dobre urobili
Van Helsing: Londýnská mise (2004)
Okrem hlasu Hugh Jackmana...a Van Helsinga...to nemá nič spoločné s originálom...trápna animácia...a nezaujímavý príbeh...Riddick je omnoho lepší
Guru lásky (2008)
Tento film je neskutočne crazy...a trápny...situáciu zachraňuje Justin "Le Cock" Timberlake, ktorý je jednoznačne najlepšie v tomto filme (aj od Jessicy Alby)...je proste skvelý...ale film...ťažko popísať jeho kvality...lebo žiadne nemá
Glastonbury (2006)
Moc experimentálne...a nevyrovnané