Recenze (2 123)
The Horribly Slow Murderer with the Extremely Inefficient Weapon (2008)
Skvelá vec....všetky horory komediálnym spôsobom urobené..a lyžica ako vražedný nástroj?..to si dám povedať...and again and again and again...just perfect
Já jsem tady (2010)
Po Where the Wild Things Are sa vrátil Spike Jonze opäť na tú vlnu, na ktorú som naladené...brilantné, originálne...skvelé, dojímavé
Playmate roku 1997: Victoria Silvstedt (1997)
Ooooo...Victoria Silvstedt v krásnom Playboy dokumente...o tom ako v roku 97 stala Playmate roku...krása
Pirates II: Stagnetti's Revenge (2008)
Dvojka je väčšia, nákladnejšia a tiež vysoko na úrovni spracovaná...
Piráti (2005)
Veľkorozpočtové porno...a dokonca aj s príbehom...ktorý síce vykráda Pirátov z Karibiku...ale budiž, má to švih, príbeh, dobré triky (lepšie ako Asylum)...a dá sa na to pozerať
Pesničky z Repete (1983) (pořad)
Klasika...
Wallace a Gromit: Otázka chleba a smrti (2008) (TV film)
Fantastické ako vždy...Wallace and Gromit vždy vedia potešiť deň...hororovo ladená psycho rozprávka, ktorá je zároveň mega vtipná sa nevidí tak často...
Monty Python - málem pravda (2009) (seriál)
Fantastické proste...geniálne
Foo Fighters - Greatest Hits (2009) (hudební videoklip)
Skvelé hitovky...Foo Fighters rulez
Para - Live at Babylon (2006) (koncert)
Škoda chcel by som byť na tomto skvelom koncerte Pary...