Recenze (27)
Všechny malé zázraky (2020)
Největší zprznění knižní předlohy od doby Eragona, to už je fakt něco.
Všechno nebo nic (2017)
Nechápu tu přílišnou kritiku. Na český film nadprůměr, po dlouhém týdnu super večerní oddechovka.
Padesát odstínů temnoty (2017)
To už nebylo ani k smíchu. Jedna hvězda za celkem hodící se soundtrack a druhá za dvě alespoň trochu nápadité scény (v restauraci a ve výtahu).
Život se smrtí (2014) (seriál)
Výhrady mám, někdy ne zrovna malé, ale vzhledem k tématu a samotným aktérům i přes ně jednoznačně 5/5
Zakázané uvolnění (2014)
Konec nehodnotím, ten je absolutní propadák, ale krom toho to bylo tak hloupý, až....
Everest (2015)
Co k tomu říct? Snad jen, dobře jim tak.
Ve znamení raka (2010) (seriál)
Úžasný téměř dokonalý seriál. Hodně mě obohatil, inspiroval a od poslední série se doslova nešlo odtrhnout. Snad poprvé zažívám pocit, kdy mi hvězdičky nestačily.
Než si pro nás přijde (2007)
Zhruba takhle bych chtěla prožít svoje zbývající dny, jelikož ale nevlastním multimiliardovou společnost, ani neznám nikoho, kdy by to (ne)štěstí měl, řekla bych, že to dopadne spíš jako http://www.csfd.cz/film/282521-ve-znameni-raka/ ..ale i to není k zahození :)
Jak ulovit Dr. Lewise (2013)
Tohle že má být komedie? Nuda, nuda, samá nuda. Kdybych k tomuto snímku nepřistupovala, jako ke komedii, asi by to bylo na tři hvězdičky, přeci jen, prostředí bylo krásné, herecké výkony uvěřitelné, příběh zajímavý, ale takhle? Šedivý podprůměr.
Zkus mě rozesmát (2011)
Jistě, je to schématické a plné klišé (hlavně na konci), ale jako oddechovka po těžkém dni výborné. Jeden z mála filmů co mě v poslední době opravdu rozesmál na víc než tak pět vteřin.