Recenze (207)
Noc s nabroušenou břitvou (2003)
Nato že je tenhle snímek francouzský je docela dobrý. Líbilo se mi, že do poslední chvíle jsem neměl ani tušení kdo je vrah (dokonce se ani nepotvrdilo, že je to zahradníkův pes:o))). No a nakonec v tom byla ta ženská.....to jsou věci
Noční útok (2018)
Přejetí autem a zmrtvých vstání už bylo na mě moc.pokus o hrdinskou marku roku nevyšel.
Ocelová pěst (2011)
nic jsem od tohoto filmu neočekával, byl jsem spíš zvědavý jaký to bude mít příběh a musím říct, že to nebylo zas až tak špatné. Rorhodně se mi to líbilo víc než transformers 3. I když konec je prakticky zkopírován od nabouchaného Rockyho kdy se nechá víc jak polovinu zapasu mlátit jak koberec přehozený přes klepač. Dá se na to koukat, je to celkem i mírně zábavné a rozhodně to není dvou a půl hodinová zívačka se šíleným rozuzlením na konci. :))
Ochránce (2005)
Dalsi z mnoha filmu který ma stupidní překlad a ještě blbější obsah
O královské stolici (2010) (amatérský film)
tak při tomhle mi spadla huba ke kotníkům-ne z úžasu k dobrému dílu ale z toho, že větší p......u jsem neviděl.je to h...o o h....ch.žasnu jen nad tím jak může někoho napadnout natočit film o takovém tématu,asi nejspíš jen totálně úchylného člověka.skoro bych si dovolil to srovnat s úchylárnou typu "Lidská stonožka". "nezapomeňte mi tenhle můj názor smazat nebo mi psát věci jako že si to mám rozmyslet,to už tady taky bylo"
Okresní přebor (2010) (seriál)
Zrcadlo všech vesnických "čutačů fotbalu :))))
O pokladech (2012) (TV film)
Mě se to líbilo scénař dobrý,hudba taky. ale jediné co mi tam vadilo byl Kraus a jeho prasacké neumění hrát. toho tupce by měli degradovat na okresního šaška a měl by akorát držet finální klapku při natáčení.
Pacific Rim - Útok na Zemi (2013)
Tohle už není o herectví ale o sezení za compem a hraní si s tlačitky na klávesnici. Jako ostatně většina těhle sci-fi plácaček. A jako u všech jsou Usáci ti nejlepší
Pán prstenů: Prsteny moci (2022) (seriál)
Když srovnám první film,který vyšel pod taktovkou p. Jacksona se seriálem od Amazonu,tak první zmiňovaný předčil mé očekávání a naopak ten druhý je docela zklamáním. Rozdíl mezi těmito díly je cca 20let ale i přesto "Prsteny moci" nedosahují takové kvality jako první "Pán prstenů ". Na mě působí mladá Galadriel a i ostatní postavy jako uskupení, kteří chtějí převážně zaujmout mladou generaci plnou rozdílných pohlaví a barev. S původním světem Eä jak ho vylíčil p. Tolkien to má pramálo společného. Kdo četl Silmarillion ví své a tuhle kopii bere s rezervou.
Pán prstenů: Společenstvo Prstenu (2001)
Naprosto jedinečný snímek. spolu s dalšími dvěma díly tvoří fantastickou trilogii, kdy postavy, efekty a hudba nemá prostě chybu. od knižní podoby se to trochu liší, hlavně ke konci prvního dílu kdy postavy mají mezi sebou vyměněné dialogy a chovají se trochu jinak než ve filmu, myslím povahově.ale aji místa kde se děj odehrává je kapánek jinčí ale je to asi proto, že film by neměl 3hod ale 10hod :).......kdyby to šlo tak dám 500%