Recenze (186)
Vražedné spolčení (2014)
Zbožňuju obě herečky a byla naprostá radost na ně koukat! Moc nerozumím lidem, kteří píšou, že neumí hrát.. Jeden z nejsilnějších konců, který jsem kdy viděl.
Bling Ring: Jako VIPky (2013)
Přišlo mi, že kdyby to bylo o 45 minut kratší, tak bych z toho měl uplně stejnej zážitek.
Drsňačky (2013)
Nevim, co tu všichni zase hrotí:D Bylo to skvělý a mě to bavilo!
Fosterovi (2013) (seriál)
Jsem happy jak dva grepy, že jsem se na Fostery začal koukat. Taaaaak silných chvil Fosters měli...
Jeníček a Mařenka: Lovci čarodějnic (2013)
Jeníček a Mařenka jsou sakra borci! :D
Kdo přežije - Caramoan (2013) (série)
Sice byl Reunion naprosto příšernej a to snad poprvé, ale stejně to moc nemění na tom, že mě to neskutečně bavilo. Ohledně Favoritů vůbec nevim co tam dělala Francesca a Erik a u Fanoušků se dalo koukat jenom na Reynolda, Matta a Michaela. Sralo mě, že se Eddie dostal tak daleko. Vůbec nic nedělal a připadal mi z FINAL 4 ten nejslabší. Nejvíc mě překvapila Brenda, která se naprosto změnila a od její dřívější série a strašně jsem jí to přál, škoda. Ostatní Favoriti naprosto váleli a byla sranda se na to koukat. Vítěz ujde, hodně se změnil, ale jako vítěze bych viděl radši někoho jiného. A snad nejlepší Ponderosa vůbec. Hodně dobrá série. I když horší, než Mikronésie, ale stále dobrá.
Kdo přežije - Krev není voda (2013) (série)
Tahle série je naprosto skvělá. Nápad postavit favority proti milovaným byl fakt dobrej. Nejvíc jsem fandil asi Cieře, která uměla hrát líp, než polovina favoritů. Pak Lauře M., která všechny totálně drtila. Tomuhle páru jsem fandil od začátku. Skvělá série!
Love Live! School Idol Project - Season 1 (2013) (série)
Moje první anime, kde byly JENOM holky:D Bylo to zábavný, veselý a písničky byly fajn. Oddychovka. Sice jsem doufal v nějaký facky a hádky, ale nic z toho nebylo.. Takže škoda, ale přesto to bylo lepší, než jsem čekal. Zhlédnuto za jeden den!:D
Miley Cyrus: Wrecking Ball (2013) (hudební videoklip)
Fakt sem budete dávat videklipy od písniček? Jako fakt?
Millerovi na tripu (2013)
Konec to hodně pokazil.