Recenze (24)
Paranormal Activity (2007)
Zbytečné. Nudné video nudné rodinky s nudným problémem. Nudný "duch", nudné noci, nudný film. Prvních snad 20 nocí jen oba spí a další noc si ženská prdne pod peřinu. Bááf! Nelekl jsem se... Já vám nevím, kdybych na to koukal v absolutně zatměném pokoji uprostřed bouřky, možná bych tu husinu měl... takhle jsem měl nanejvýš hlad. Odpad dávám velmi, velmi výjimečně a zrovna sem ho dávám naprosto klidně.
Dlouhá cesta (2004) (seriál)
Takový cestopisy mám rád. O to víc když se někdo rozhodne jet na motorce, čtyřkolce, nebo dejmetomu na koloběžce. Tyhle chlapy jsou drsný jak řemen a o to víc mě vadily všechny ty zbytečný řeči o rodině, dětech, přírodě, zvířátkách a kytičkách... Doba když sedí na motorkách a tiše jedou skrz krajinu je zajímavá, poutavá, krásná. Ale jak zastaví a otevřou pusu... ***
Choking Hazard (2004)
Celou dobu jsem čekal, kdy tam naběhne naduapaná Dáda v tom koženým oblečku a celej hotýlek vyčistí od myslivco-zombií. Vlastně kvůli Dádě jsem si to i pustil. Počáteční scéna, když řezala shnilý myslivce po hlavě, byla přesně podle mího gusta a těšil jsem se z toho, že to tak bude pokračovat po celou dobu filmu. K mému zklamání se Dáda znovu oběvila až nakonci v obrněnym tanku a za celou dobu neřekla ani slovo. Ale i bez Dády to byla našláplá podívaná plná čvachtání mozků, očí, kečupu a mých oblíbených stupidních zombí. Smál jsem se jak nikdy... takové filmy já můžu! Ovšem kvůli téměř uplnému vypuštění Dády, coby zombí zabíječky hvězdičku dolů. ***
Trombone Trouble (1944)
Nebudu tu mlžit, Kačera Donalda čtu dodnes. A jakožto trombónista nemám jinou volbu ***** :)
Cleveland show (2009) (seriál)
Opravdu, proč ze všech postav z Griffinovejch, zrovna Cleveland? Proč? To co mám na Family Guy tak rád na Klívlenda už asi nezbylo. Škoda...
Nakonec zemře (2010) (amatérský film)
Promintě, ale jednoduše se nedá leknout něčeho, co od samého začátku očekávám... Možná v tom svou roli sehrálo i to, že jsem na to koukal téměř v pravé poledne...
Criss Angel: Mistr magie (2005) (pořad)
Tenhle týpek to umí prodat, o tom žádná :)
Babicovy dobroty (2008) (pořad)
Je to komik... A nejhorší je, že už to není ani tak zábavný pořad o vaření. ani už Jirka nevypráví vtipy nastojáka, ale je to prahobyčejnej teleshopping :(
Naruto (2002) (seriál)
Uměl jsem všechny ty prstolamy, uměl jsem názvy různých jutsu a uměl jsem i vyjmenovat jména docela všech ninjů co se tam objevili. Viděl jsem všechny díly a dokonce jsem se díky tomu naučil něco Japonsky. U některých openingů mám ještě teď svědění (2. a 3.) A nejlepší je Shikamaru ! :) *****
Naruto: Šippúden (2007) (seriál)
Nevím proč, ale předchozí Naruto se mi prostě líbil víc.