Recenze (192)
Dannyho parťáci 3 (2007)
Já ty kluky prostě žeru!
Děkujeme, že kouříte (2005)
Průměrný film, kterému kraluje černý humor, ale z filmu celého se víc vymáčknout nedalo... Film bez nápadu...
Den, kdy se zastavila Země (2008)
Laciné, prototyp hollywoodské sračky. Tváří se to šalamounsky, má to pěkný obal, ale jádrem prostě sračka
Dexter (2006) (seriál)
Krom toho, že mi hlavní hrdina přijde sympatický asi jako hovno na zápraží, je to téma nechutné, nepravděpodobné, nevkusné, a nesportovní.
Discopříběh (1987)
Takovou koninu jsem od dob Vesmírné prdy oprvdu neviděl... Scénář jednoduší než u teletubbies, hrát Rudu Hrušínského "nejml. jakoby vůbec nebavilo... Tohle je prostě sračka sraček
Dobrý synek (1993)
Myslím, že je velká škoda jak Culkin skončil. Ač se to nezdá, mladšího talentovanějšího herce jsem neviděl. Osmenta s Woodem hravě shrábne do kapsy, bohužel však jeho cesta filmem tímto snímkem končí. Myslím, že je to takový George Best na poli kinematografie... A já jsem od přírody rejpal, takže musím říct, že je asi lepší odejít na vrcholu kariéry :-)
Dogville (2003)
Neoriginální film jsem od pantáty Triera ještě neviděl
Doktor z hor (1992) (seriál)
Předchůdce doktora House
Donnie Darko (2001)
Miluju tyhle filmy. Filmy s myšlenkou, které nerozumí mnohdy ani sami tvůrci (což ovšem není případ DD). Člověku ještě několik dní vězí v paměti momenty, scény, či film jako celek, a přitom nemá proč. 92% Schválně si znovu pusťte scénu ze školní chodby na začátku filmu (čas 16:04) - dokonalá
Don't Try This at Home: The Steve-O Video (2001)
Název tohoto díla je více než příznačný