Recenze (211)
Vraždy na Shetlandech - Série 6 (2021) (série)
Jaj, títo slniečkárski moralisti...moralizujú a nevedia pochopiť až kým ich to samých nedostihne :-D aspoň, že tvorcovia trošku ubrali z imigrantskej propagandy, kvôli ktorej som sa ani nemohla pozerať na 5.sériu.
Vykopávky (2021)
Je to riadna zlátanina, akože umelecká, akože filozofická...Zhodujú sa mená, ale napríklad z neznámych dôvodov hrá 35-ka ženskú, ktorej by v realite malo ťahať na 60tku. A samozrejme očakávajte homosexuálov, bez nich dnes zrejme nie je povolené točiť filmy.
Hlasy (2020)
Ejhľa, postavy nemajú vždy logické chovanie, ale je to pozerateľné. Vidieť, že film nestvorili Amíci. Španieli si to nakrútili po svojom, záležitosti s niektorými postavami sú nečakané a herci nie sú umelí, nechutní a zle hrajúci ako mnohí z tých za morom.
Jaga. Košmar ťomnogo lesa (2020)
Hej, je to prznenie mytológie, ale hlavné decké postavy sú slušné, ozajstné, ľudské, nie je v tom taký ten sejrajt na americký spôsov. Milý film, vhodný i pre deti.
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Skvelý začiatok (hlavne 1. a 2. diel), potom veľké naťahovanie a napokon príšerný koniec.
Mistrovská úroveň (2020)
Dajme tomu, že to na začiatku bolo trochu vtipné, ale nasledovala nuda a rozvláčnosť.
Neortodoxní (2020) (seriál)
Echm asi príliš plynulý prechod od ultra ortodoxného židovstva k toľkému voľnomyšlienkárstvu... mimochodom, koniec je taký nejaký moc otvorený...
Neviditelný (2020)
V istých veciach trošku nepravdepodobné a herečka by mohla byť iná, ale inak zaujímavý film.
Normální lidi (2020) (seriál)
Videla som 6 dielov. Prvý bol nádejný, ale potom tam vkuse len súložili, pretvarovali sa, kecali o veciach, ktorým nerozumejú a nevedeli čo so životom. Smutný a prázdny život majú tí západniari, aj keď stále dúfam, že mnohí sú vyspelejší než postavy z tohto seriálu.
Princezna zakletá v čase (2020)
nečakane úžasné