Recenze (197)
Operace Fortune: Ruse de guerre (2023)
Akční trochu, komedie ani náhodou. Bojím se, že Guy na svoje nejlepší kriminálky přelomu tisíciletí už nikdy nedosáhne.
To End All War: Oppenheimer & the Atomic Bomb (2023)
Zajímavej dokument. Beru ho jako předkrm k Nolanově opusu.
90 minut do smrti (2021)
Já nevím, jak to ten Dolph dělá. Od Atkinse dostane kopačku do držky, k tomu asi čtyři děla, a furt mu ty brejle držej na nose. Asi je má přilepený nebo nevím.
Pro balík prachů (2020)
Steroiďák Jai Courtney jako agent federální BI je věrohodnej jako sviň. Zvlášť když ho přepere ženská.
V síti (2020)
Na můj vkus trochu moc přešvejkováno, čímž nechci snižovat výchovný dopad na mládež, kterej tenhle dokument zřejmě má. Pro holky to asi taky nebylo nic lehkýho. Ale dostal mě ten závěr, kde se ještě prasák obhajuje, jako by ta komunikace s dvanáctiletou holkou byla naprosto v pohodě, dobytek.
Umění sebeobrany (2019)
Vynikající žánrovej mix, kterej mně dost zvedl náladu. Jesse Eisenberg se do role trouby perfektně hodil. Pozn. Snímek obsahuje nejrychlejší zápas na život a na smrt v historii karate.
Accident Man (2018)
Po příšerným Savage Dog si u mě tímhle kouskem Scott Adkins napravil reputaci.
Heavy Trip (2018)
Nejbrutálnější growl všech dob.
Predátor: Evoluce (2018)
Nový typ predátora je mixem DNA nejsmrtonosnějších tvorů vesmíru. Pardon, galaxie. A sejme ho ženská. Shane Black jde definitivně na scénáristický blacklist.
Převýchova Cameron Postové (2018)
Po čtyřiceti minutách jsem to musel vypnout. Léčba homosexuality bohem je těžkej kalibr. Jinak na roztouženou Chloë se koukalo dobře.