Oblíbené seriály (10)
Monty Pythonův létající cirkus (1969)
******Šest hvězdiček, pokud by to šlo u jediného pořadu či filmu! V zásadě jde o samostatný žánr, prostě "Monty Python"!
Odpočívej v pokoji (2001)
Bible prý postrádá moderní jazyk kterým by promlouvala k lidem... Tanto seriál k lidem promlouvá takovým způsobem, že ji důstojně a přitom moderně nahrazuje...
Haló, haló! (1982)
Když Jsem V Karlových Varech Potkal Pana Postráneckého, Tak Jsem Mu (Krom Autogramu) Poděkoval Za Reného "Z Kakárny U Ronýho"-)
Farscape (1999)
Byl jednou jeden dům (1974)
Firefly (2002)
If you take sexual advantage of some innocent soul, you're going to burn in a very special level of hell. A level they reserve for child molesters and people who talk at the theater.
Červený trpaslík (1988)
Oškliví Američané (2010)
Městečko Twin Peaks (1990)
Neuvěřitelně zajímavý, bizarní a dokonale propletený příběh s nevídaným lidským rozměrem a neobyčejnou hloubkou a opravdovostí jednotlivých charaktererů, situací ze života a náramně sladkohořkého americko-britského elegantního humoru. Pilotní film mě málem unudil, ale odolal jsem a dobře jsem udělal, neb od druhé (první nepilotní) epizody se vše roztáčí a začátek druhé série mě přímo "rozsekal". Jedinou výtku bych dal za jakousi až křečovitou potřebu najít po rozřešení původní zápletky, zápletku novou - kde mi jako jediná ze všech, přišla jaksi nepatřičná a ze seriálu do nikam trčíci, postava Windoma Earla.