Recenze (242)
Griffinovi - Griffinovi vrací úder (2010) (epizoda)
It's me, You fuckers!
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Po dvou letech stravenych na Skotskem "venkove" (coz je Skotsko samotne!-) naprosto rozumim vynikajicim tvurcum, kteri kazdym okamzikem presne a verne popisovali vsechny me dosavadni pocity z mistni reality v tomto "mistnim" filmu.
Solaris (1972)
Skoda ze si slapeme po vlastnich snech...
Lola běží o život (1998)
Kromě Winnetůovek a dokumentárních filmů, jsou němci dost mimo... ale Lola je parádní ukázka filmové růže mezi trním!
Ostrov hrdlořezů (1995)
Parádně svižné tempo dobrodružné podívané, v klasičtějším stylu (opravdové triky, né počítač!-) které na filmových vlnách hladce předežene celou trilogii přeplácaných a dosti nadsazených Pirátů z Karibiku (ovšem nejspíše více po chuti a vhodnějších pro současného "přejedlého" diváka) Geenu moc nemusím, ale téhle postavě vkusně dodala jiskru a ten správný šmrnc! Vždy se rád podívám znovu.
96 hodin (2008)
Scéna únosu je tak výborně zahrána oběma herci, jak mladou dívkou, tak pouhým výrazem v Neesonově tváři, že mě na dvacet minut rozklepala, a musel jsem to pauznout a dojít si pro náhradní plínky. I když si kamera občas zahrála na béčkový kriminální seriál, celkově je film vysoce kvalitní, co do akčního filmu, a i heroický výkon stárnoucího otce-agenta, je docela uvěřitelný na rozdíl od většiny podobných snímků, kde klaďas vyřídí v mnohem delších mlátičkách mnohem větší partu týpků a bez zadýchání si k tomu pětkrát oběhne mnohamiliónové město.
Star Trek VII: Generace (1994)
Jistým způsobem jakoby symbolické předání žezla jednoho kapirána Enterprise druhému... Zajímavě propletená zápletka... ačkoli ke konci trochu otravné klasiky aneb "všechno-je-na-kapitánovi" (a to tentokrát dokonce na dvou!-) A také mi nějak uniklo, kam tvůrcům unikl původní Picard, ještě před doražením té vlny Nexu, že tak krásně vyklidil pole pro navrátivší se kapitány Kirka a Picarda?!?!?!
Samuraj (2003)
Překrásné spojení a zároveň poklona klasickým samurajským filmům, s novodobým kvreřežem, natočené s citlivostí a Kitanovým uměním vyprávět!
Prácička v Itálii (1969)
Stylová a promakaná crazy-kriminálka, s fikaným plánem a ještě fikanějším Michaelem Cainem!-)
Univerzální uklízečka (2005)
Hereckými výkony ostřílených es, i méně známých jmen, podepřený dobrý námět a výborný scénář! Krásný film!