Recenze (167)
Pečovatel (2014)
Dá se to vůbec nějak popsat? Těžko nacházím slova, když člověk ví, že se vlastně toto může dít. Drsný film, který se s ničím nemaže a ukazuje nám lidskou zrůdnost. Surový film, který vás nenechá odpočinout.
Americké psycho (2000)
To je tak, když už máte vlastně všechno, úspěch, peníze, ženy, styl a začnete se nudit. Tak prostě sem tam někoho zabijete, však ono si toho stejně nikdo nevšimne. Nebo jo? Pak je úplně normální běhat po chodbě nahatý s motorovkou a nebát se, že vás někdo uvidí, i když pohled to byl pěkný.
The ABCs of Death (2012)
Myslím si, že každý si zde najde svoje. Něco je povedené, něco méně. Někdy mi to vůbec hlava nebrala. Některé příběhy jsou dost šokující a některé jsem ani nezačala chápat a už byl konec.
Insensibles (2012)
V zoufalství, jdete s prosíkem za rodiči, aby Vám pomohli zůstat na živu. Rozjede se hon na pravdu a poznání minulosti. Prolínání minulosti s přítomností. Pocity smutku, opovržení a bolesti. I přes to, že si člověk dá souvislosti při první půl hodině filmu, má film pořád co nabídnout.
Jak přežít na Aljašce (2013) (seriál)
Výborná podívaná. Skvěle se na to kouká a super napětí. Člověk fandí úplně všem.
Take This Pill (2011) (seriál)
Bolest si tě vybrala, dej si prášek.
Sock 5: Three Skins Without Men (2012)
Tak tohle je naprostá šílenost. Né, že bych nebyla u Firtha zvyklá na jeho ujeté kousky, ale toto je něco. Kulturní vsuvka na konci to úplně dokonala.
Salad Fingers (2004) (seriál)
To bylo prostě, zvlaštnì, jiné, zvrácene. Jen jsem se na to tak divala a nic neříkala...to se nedá popsat, to se musí vidět.
Veřejný dům hrůzy (2012)
Dávka brutality, která mne bavila. Špína, hnus, násilí doprovázející film s následným vyvražďováním a brutalitou. Stačilo, nic přehnaného, herecký výkon dostačující. Takhle to mám ráda.
Očista: Anarchie (2014)
Jednička pro mě byla milým překvapením s oblíbenou herečkou a dobrým nápadem. Dvojka mi byla, ale milejší. Akce, násilí.. Bylo se na co dívat. Napětí zde nechybělo a člověk neměl čas se nudit. Sympatické obsazení, i když mi přijde, že ten páreček tam byl trochu navíc. Tak teda zase za 364 dní...