Poslední recenze (167)
Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
Moje nejoblíbenější loutkovo-animovaná pohádka je už spousty let Koralína (díky Neil Gaimane) a dlouho jsem ani žádnou, která by mě zaujala neviděla. Ovšem tuhle českou artovku vřele doporučuju. Nejen že to má naprosto perfektní animaci, kameru, techniku, ale ono je to i kouzelně tajemné a když začala hrát moje oblíbená Dvořákova - Serenade for Strings bylo jasné, že to nemůže dopadnout jinak než dobře. Česká animovaná tvorba měla a má ve světě velkou váhu a tohle to potvrzuje.
Nový papež - Epizoda 9 (2020) (epizoda)
Kruh se uzavřel.
Barva z vesmíru (2019)
Scifi filmů s tímto tématem je bohužel jako šafránu, když už tedy nějaký vyjde, snažím se na něm hledat co nejvíce pozitiv. Dominantní je tady určitě barva. Ta jedovatě sytá fialová mi naprosto uhranula. Provází vás 80% filmu a skrývá se i v nepatrných detailech. Řekla bych, že jsem jí byla natolik unešená a vypustila jakékoliv nedostatky. Postupná transformace místa společně s hlavními aktéry je sžírající. Efekty společně s mírně kakofonním podkresem umocňují nebezpečné tajemství z Vesmíru.
Poslední deníček (15)
Můj rok 2019 s filmem
Celkem:
312 filmů -> 551 hodin -> 23 dnů (nejsou započítány seriály, to číslo by mě asi porazilo)
23 seriálů -> 27 sérií
14 filmů v kině
Nejvíce filmů jsem viděla v listopadu: 60
Nejméně v červenci: 3 (to jsem asi jela seriálovou štaci)
TOP Filmy, které jsem letos viděla
HOROR:
Slunovrat
Léto číslo 84
Ghostland
pozn.: Z celkového čísla 312 filmů jsem viděla 145 hororů
DRAMA:
Kokuhaku
Pátrání
Billy Elliot
SCI-FI:
Upgrade
Třinácté patro
V pasti
SERIÁLY: (tady jsem nemohla vybrat jen 3)
Dark
OA
Černobyl
Mladý papež
Koruna
Nechť je příští rok filmově nabitý, jako byl tento.