Recenze (44)
Hladoví po úspěchu (2023)
A kitchen has no place for democracy. It is a dictatorship.
Kipchoge: Poslední milník (2021)
The GOAT. Eliud inšpiruje svojou skromnosťou, disciplínou, bežeckou technikou. 12. októbra 2019 som bol v Pratri a fandil! Nadelil mi skoro hodinu :-)
Howlův kráčející hrad (2004)
Čo to sakra bolo za.. bizarnosť?
Meru (2015)
Moja manželka to výstižne zhodnotila: "Je väčší problém dopozerať tento film než zdolať tú horu". Klasický nešvár moderných amerických rekonštrukčných dokumentov - kvôli stopáži to treba nadstaviť motivačnými frázami, nudnými flashbackmi a iným balastom. Chceme menej dokrútok v štúdiu a záberov na manželku horolezca, čo doma vešia prádlo. Tieto filmy pozerám pre dychberúce zábery miest, kam sa nikdy nedostanem, lezecké majstrovstvo v exponovanej stene, autentické zážitky. A toho tam bolo tak na 25 minút. Vďaka za to.
Dvojník (2022)
Emotionless comfort.
Noc na Švédskom vale (2006) (TV film)
"Ak vidíme nespravodlivosť a mlčíme o nej, páchame ju sami." J. J. Rousseau
Otužilci tatranských plies (2019)
Neskutočné, čo žije v plesách... Môj favorit je "glaciálny relikt" žiabronôžka arktická.
Můj přítel Monk - Pan Monk a kletba voodoo (2009) (epizoda)
"Randy, a ty tomu naozaj neveríš"? "Som ryba, ryby nie sú poverčivé".
Tenet (2020)
Čiže je to celé vlastne jedna "predtitulková" scénka?
Polopatě (2013) (pořad)
Nehorázny product placement. 3 z 5 reportáží reklama.