Recenze (353)
Růžový panter (2006)
Škoda, Steve Martin napsal i lepší scénáře... Děvkuji...
Dr. Goldfoot, tvůrce robotických žen (1965)
Naprosto ujetá a šílená záležitost. DR. Zlatobotka vyrábí ženboty, jejichž pomocí balí mocné generály. Bohužel při polibku takovému správnému ženbotovi exploduje hlava. Nikdo se tu s ničím nepáře a co nejde natočit venku, natočí se v ateliéru v kulisách z papundeklu a je to. Krása.
Elita armády (2006)
Konečně Van Damme takový, jaký má být. Akční, vtipný a nenáročný. A víte jak je to s tím hip hopem, člověk by ho i poslouchal, kdyb neslyšel jen k.. ... ... .... :-)
Arabela se vrací aneb Rumburak králem Říše pohádek (1993) (seriál)
Naprosto zbytečná záležitost.
Mrtvý mezi živými (1946)
Pro mě zřejmě nejlepší film Bořivoje Zemana, který byl na svojí dobu naprosto vynikající. Bohužel ho naše televize trošičku opomíjí...
Caddyshack (1980)
Syslkong :-)))))))))))
Dobrák Rover (1991)
Ve své době, kdy u nás Rover vyšel na VHS jsem na něj koukal snad každej den, i když jsem už nepatřil rozhodně mezi nejmladší. Poctivej animák.
Dům voskových figurín (2005)
Louie se těšil na smrt Paris Hilton. Ale proč Louiemu nikdo neřek, že to bude po šíleně dlouhym úvodu o ničem, kdy už nebylo více sýrového popcornu???
Sklapni a zastřel mě (2005)
Naštěstí se ke mě dostal tenhle film až na DVD, což jsem rád, protože v kině bych asi nemohl po dvaceti minutách si jít udělat kafe, po třiceti začít listovat reklamním letákem na divné nářadí, co zrovna ležel na stole a po padesáti nechat bezet film jako kulisu k luxování....
Evita (1996)
Asi nejhorší muzikál co jsem kdy měl smůlu vidět. A zároveň snad jediný snímek Alana Parkera, který lze označit za blbý. To měli možná nechat Argentinu plakat a neplnit Madonně její sen si zahrát Evitu.