Recenze (22)
Továrna na lži aneb Fake news z Ruska (2018) (TV film)
Úplná sračka od proamerickej propagandy. Už len debil by niečomu takémuto uveril. Trolovia? To sú Američania, ktorí si myslia, že svet im všetko zožerie. Zmanipulovaný a blbý národ. Viem že to tu nepatrí, ale pre pochopenie a ilustráciu https://panobcan.sk/agresia-usa-zlociny-a-vyvrazdovanie-narodov-zoznam-z-ktoreho-vam-moze-byt-aj-spatne/
Godzilla II Král monster (2019)
SyFy productions? DDD.. Strašnę. Hviezdička len za námahu.
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
SYFY production? chi..
Kingsglaive: Final Fantasy XV (2016)
Nie je animovaný !!!
13 hodin: Tajní vojáci z Benghází (2016)
Béčková strielačka o amerických "hrdinoch" pre "násťročných"
Řetězová zpráva (2010)
Okrem pár technických nezrovnalostí, plnohodnotný horor. Nechápem nízke hodnotenie. Videl som kopec väčších hlúpostí s hodnotením na 70%
Spectre (2015)
Bohužiaĺ sklamanie. Velkolepé a nákladné, to je asi všetko. Film pre "násťročných" ktorý žije len zo svojej značky.Craig ako vosková figurína úplne stráca na charizme. Nič nové a stále sa opakujúci naivný scénár..
Interstellar (2014)
Nepodarený snímok kopírujúci žáner osemdesiatych rokov. Vizualne efekty detto, ak čakáte super scifi. Nespomínajúc nezmysly s gravitácou a nepodloženými čiernymi dierami. Za herecké obsadenie hviezdičky rozdávať nebudem. Nuda, nuda nuda...
Čínský zvěrokruh (2012)
Absurdná a neuveritelná hlúposť.
Elysium (2013)
Nebudem komentovať. Všetko povedal Cival. Akurát dávam dve hviezdičky dolu, keď si odmyslím M,Damona a J.Foster...