Recenze (54)
Láska a anarchie (2020) (seriál)
Parádní seriál. Jeden z nejlepších co jsem za dlouhou dobu viděl. *****
Princezna zakletá v čase (2020)
Nejlepší pohádka od dob Anděl páně.
UFC 251: Usman vs. Masvidal (2020) (pořad)
Turnaj, na kterém vstoupil Jiří "Denisa" Procházka do UFC. BJP!!
Ulice (2005) (seriál)
Mám jednu životní zásadu. Jak má seriál víc jak 3000 dílů, tak ho přestávám sledovat...
Vinnetou - Vinnetou: Nový svět (2016) (epizoda)
Nechápu zdejší hodnocení. :/ 85%.
Ray Donovan (2013) (seriál)
Za pilot 7/10 uvidíme jak se to bude vyvíjet dál.
Tvoje tvář má známý hlas (2016) (pořad)
Ten ztracený čas mi už nikdo nevrátí. :'( Po shlédnutí slovenské verze zjišťuji, že není zase takový problém ve formátu pořadu, ale spíše jak to obecně bývá - v české verzi. ;)
Boku dake ga inai mači (2016) (seriál)
Tohle není seriál, tohle je film rozdělený na části. Takový mazec jsem u anime asi nezažil. Hodnocení: 6/5 hvězd.
Letopisy rodu Shannara (2016) (seriál)
IMDB 83% a to mi jako dostatečný argument pro to, že to není "zase tak" blbý stačí. To, že to není podobný GoT je možná i dobře. :) A Manu Bennett je famózní!!
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Souhlasím z mnoha výtkami, které zmiňují mnozí kolegové. Ale přesto musím dát plný počet. :) P.S: Fordův plat byl asi tak enormní, že se nevyplatilo si ho zaplatit na víc dílů. P.P.S: Seřazení herců u filmy může být také bráno jako určitý spoiler. ;)