Recenze (378)
Milionář z chatrče (2008)
Zbytečně přeceňovaný film. Jsou zdaleka lepší snímky, ale musím uznat, že nějaké to kouzlo má...
Casino Royale (2006)
Jednoznačně nejlepší Bondovka a zaroveň i má nejoblibenější.......Bond nikdy nebyl takový drsňák jako Craig :-)
Nezvratný osud 5 (2011)
Nejlepším a nejzabavnějším dílem je pro mě dvojka, jednička je originální, 3-4 díl shit a 5 díl se konečně vrací ke kořenům a vydařil se. Což sem už nedoufal, že bych si mohl nový Nezvratný osud užít. Pokud se chystá 6.díl, tak ho rád přivítám.
Batman a Robin (1997)
Hvězda jen za Arnieho........
Pidihajzlík (2006)
Kuku Kiki :-)
Cesta kolem světa za 80 dní (2004)
Hvězdička za Arnieho....:-)
Sanctum (2011)
Napínavé, napínavé, napínavé........ Krásně koukatelný snímek, nádherné zaběry, kamera 100%-tní, nádherný obraz a na blue-ray dokonalost sama :-)
Nejlepší z Brooklynu (2009)
Konečně krásná pomalu plynoucí kriminálka rozložená do 3 částí, které se ke konci propojí, Film sice není pro každého pro svou pomalost, ale Fuqua stále ukazuje, jak si umí chytře pohrávat s diváky a že má stále co nabídnout....
Nezastavitelný (2010)
Nudný film, nudný Scott, nudný Washington. Je to zklamání. 2 hvězdy dávám jen za to, že je to inspirovaný skutečnou událostí........
Barbar Conan (1982)
Jen Arnie je pravý Conan, srdcovka z dětství, která vydržela doteď :-) Žádné jiné zpracování tuhle klasiku nepřekoná!!!!!!! :-D Jen si říkám proč nenatočí nového Conana s Arniem. Mohli by s ním pokračovat i vtomhle věku a to jako s králem. Jak je na konci filmu. Arnoldovi to sluší jako panovníkovi na trůně. Nevidím důvod, proč by se další snímek nemohl nést jako o Conanovi vladaři, který vládne, dobývá další území v čele armády......