Recenze (300)
Grand Prix (2022)
Vlastně nevím co si o tom myslet, humory tam byly, nebylo to až tak trapný jak bych čekal, ale tak nějak to celé nefungovalo na víc než 3*
Aristokratka ve varu (2024)
Jeníčka byla lepší...zbytek jsem línej psát, deal with it.
Fallout (2024) (seriál)
Jako herní fanda nemůžu dát jinak než 5*, ale vlastně by mi stačilo jen poslouchat soundtrack a stačilo by to taky na pět. Spousta krásných malých detailů pro znalce hry, ale ani neznalec se neztratí.
The Grand Tour (2016) (pořad)
Tady máš 5* a dej si k tomu hvězdiček kolik chceš a chceš k tomu ještě hvězdičkový hranolky? Tady je máš!
Válka zítřka (2021)
Dobrý i když otřepaný námět, slušné obsazení. Čekal jsem víc, ale znechucen jsem nebyl, 3,5*.
Hrozba smrti (2024)
Pořádná a zábavná mlátička, nic víc o tom není potřeba říci. A nebo jo? Šílenej Ir co po tobě jde vším co má, ale zároveň nechce vše sežrat najednou? Stylová hudba? Dobré obsazení? To všechno tu je. Pobavil jsem se a to jsem měl místo sledování jít makat a nějak jsem se nemohl odtrhnout.
Jedeme na teambuilding (2023)
Vlastně mě to i bavilo, nejde za tím hledat nic jiného než prvoplánovou komedii o trapnosti, ale ani to neurazí.
Modrý zázrak (2021)
Uspokojivý počin. Nenadchne, neurazí, jako oddechovka dobrý.
Štěstí pro začátečníky (2023)
Na chick flick asi dobrý, ale udržet pozornost bylo relativně namáhavé.
Ztracené město (2022)
Nabité hvězdami jak trenky nadrženého adolescenta. Komediální vsuvky relativně fungují, výprava adekvátní, jen ta hlavní linka je taková otřepané a psaná vagínou, takže bohužel jen 3,5*.