Recenze (102)
Muži, kteří nenávidí ženy (2011)
pro netrpeliveho divaka moc nedoporucuji, protoze film pro me zacal byt zajimavy az nekde ke konci, takze nic extra, bohuzel jen cisty prumer pro me
Napola: Hitlerova elita (2004)
Vynikajici snimek
Nejtvrdší historický žalář (2009) (TV film)
Strasne nudne podane, tema zajimave...ale prumer
(Ne)obyčejný kluk (2017)
Dostalo me to. Velka sila.
Nezvratný osud 4 (2009)
V 3D nebyl film vubec spatny, jinak jsem ho bohuzel nevidel, ale 3D efekty tam nejake byly, takze celkem spokojenost
Nic nás nerozdělí (2012)
Pěkný film,hodně cloveku napoví jak strašná to musela být beznaděj a jak silný zážitek na celý život to musel být. Sem rád že jsem to viděl. Konec by mohl být delší a film jen trochu déle pokračovat,jinak dobrý
Noční incident (2011)
Bohuzel jsem u toho usnul samou nudou, takze nemuzu posoudit lepe:-)
Noční můra v Elm Street (1984)
Napisu to jednim slovem: SRAČKA
Piráti ze Silicon Valley (1999) (TV film)
Muzu rict, ze film asi neni uplne pro kazdeho, myslim, ze ajtak jako ja tento film moc oceni, ale nekteri lide nemusi mit pochopeni. Podle me je to naprosto skvele zpracovana historie Applu a Microsoftu a je krawsny sledovat, jak se to v zacatcich rozvijelo... Mohu tento film doporucit, koho tato problematika zajima.
Plivu na váš hrob (2010)
Jednim slovem bozi pomsta:-)