Recenze (102)
Ajťáci (2006) (seriál)
Pro me jakozto ajtaka naprosto nejlepsi serial vsech dob. Suchy humor tohoto pocinu naprosto zboznuji. Dekuji za vznik takove veci:-)
Andělé a démoni (2009)
Nic extra, tato tematika me bohuzel moc neoslovuje...dve hezdy za Hankse, ktereho miluju:-)
Big Lebowski (1998)
jednu hvezdu fakt jen za snehu, jinak je to desna kravina. Opravdu nemuzu doporucit. trapny, trapny, trapny...
BrainStorm (2008) (TV film)
Myslim, ze je skoda, ze zustalo jen u TV filmu a ze to neslo do kin, je to jeden z nejlepsich filmu z tech, co nevidel divak jinde nez v televizi, ze vsech...Diky pane rezisere
Captain America: První Avenger (2011)
Vetsi proamerickou sracku jsem nevidel:-) Nechapu jak nekdo muze davat 5 hvezdicek, je videt, ze jsme absolutne vymatlany cechacci, kterym se libi vsechno co je barevne a hybe se to:-)
Cesta do zatracení (2002)
Moc hezka gangsterka, nuzu jen doporucit to shlednout
Český sen (2004)
Me se to nelibilo. Sice je videt hloupost lidi ale nekterych je mi lito. Treba tech starych, kteri si ze svych duchodu nemuzou vyskakovat a tak se nechali nachytat a jak jsou z toho smutny, je to hnus. Slo to udelat asi trochu hummaneji. A hlavne me dostava jaci jsou lidi bestie, ze jim to jeste zerou a chvali je jak dokonale dilko to je. Je to ubohost.
Český slavík Mattoni 2012 (2012) (pořad)
Landa byl uplne ubohej ale Klusova slavika v ubohosti nepredcil...dneska muze byt nejlepsi zpevak kazdej retard...kterej ani neumi zpivat...dobra komedie
Čistá duše (2001)
Po dlouhe dobe urcite film, ktery stoji za koukani i vicekrat, nadherny snimek i obsazeni. Opravdu palec nahoru
Ďábel v těle (2012)
Podle me jeden z nejlepsich hororu, bal jsem se jako prase...za sebe muzu doporucit...