Recenze (1 774)
Křivák se skalpelem (2023) (seriál)
Chirurg,který je pro mnohé hvězdou,ale později se zjistí, že je to vlastně jenom podvodník,tedy falšuje dokumenty a všechno možné a nakonec to všechno skončí u soudu. Nebylo to špatně natočené vyprávění,ale na čtyři hvězdy to určitě není.
Ali Baba a čtyřicet loupežníků (2007) (TV film)
Modernější,místy i vtipné,ale asi neuměrně dlouhé, jsou určitě daleko lepší verze tohoto příběhu. Takový slabší průměr.
Návrat sedmi statečných (1966)
Bohužel už je to jen nastavovaná kaše, samozřejmě s jedničkou se to nedá vůbec srovnat, možná se vrací hudba a Yul Brinner, ale už to nemá takové charisma,prostě klenot je jenom jednička.
Mír v Marseille (2023) (seriál)
Mám rád francouzské gangsterské krimi,tady to vůbec nebylo špatný, na jeden zátah,možná to v polovině ztratilo trošku tempo, ale klidně by mohla být nabušenějši 2 série.
Nezvratný osud 2 (2003)
Tady snad ani nejde o něj tady jde o to, co zase vymyslí,za tu smrt a myslím že ta řetězová havárie,bylo teda top.
Excalibur (1981)
Jak už tady někdo píše, kino Alfa Praha 70 mm plátno jako kráva, obrovský zážitek,na který se,určitě nezapomíná.
Loď krve (2023)
Ne ne ne ,tohle vemte hodně obloukem.
Bídníci (1998)
Trošku jiné,ponuré zpracování, bylo hezké vidět,že to bylo točeno v Čechách, Liam a další to hrají slušně, takže pohodovka.
P2 (2007)
Možná malinko natahované,nějaké slušné scény tam byly,na Ráchel se taky dobře koukalo,takže to vcelku šlo.
Neuvěřitelná (2019) (seriál)
Uvěřitelný a špičkově zahraný seroš, který se dává na jeden zátah, protože tohle vás fakt vtáhne a samozřejmě sympatická dvojice vyšetřovatelek,tomu dává ty správné grády.