Recenze (18)
Stoupenci zla (2013) (seriál)
Libi,napeti od zacatku do konce.
Muž z oceli (2013)
Jizda roku!!!
Nespoutaný Django (2012)
Absolutne absolutni nejlepsi film roku! Tarantina jsem nikdy nemusel,ale tady opravdu sveho genia ukazal.
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
Takove trosku vice detinske nez trilogie Pana prstenu, ale porad daleko pred ostatnimi fantasy filmy! Nadherne barvy, nadherne zabery, nadherna krajina.... tesim se na dalsi dil:-)
Atlas mraků (2012)
Lahůdka, pastva pro oči. Knižní předlohu sice neznám, ale film funguje dokonale. Herci hrají na jedničku a po prvních minutách jste vtaženi do víru událostí a nemůžete skoro tři hodiny ani dýchat:-) Super film!!!
Avatar (2009)
dokonalost!!!!
Chata v horách (2012)
No konečně zas pořádnej horor!:-)
Temný rytíř (2008)
Co dodat,je to bomba!!!
Muži v černém 3 (2012)
Byl jsem mile překvapen.Nečekal jsem žádný zázrak,ale humor,efekty,oba hlavní hrdinové-to všechno fungovalo na jedničku.Za sebe teda říkám pecka.
Nedotknutelní (2011)
Co dodat, silný příběh, herecké výkony, kamera, hudba...povedený film.