Recenze (885)
Mimo zákon (2005)
Taková normální televizní akční kriminálka , která není ničím zajímavá.
Saw 3 (2006)
Třetí díl je dosti přeplácaný sadismem a je v některých momentech nechutný.Už při prvním záběru na muže v okovech bylo jasné , že lidi uvězněny v pastích nepřežijí.Taky nám Saw 3 vysvětluje vše od samého začátku prvního dílu , což si mohli klidně odpustit.Tento díl je dosti přehnaný a nelogický.Prostě obyčejná vyvražďovačka.
Dívka na koštěti (1971)
Výborná pohádka a skvělé herecké obsazení.Jsem jen zvědavá na její volné pokračování , které pořád odkládají.
21 gramů (2003)
Výborně natočený film ,který si zaslouží obdiv a hlavně závěr filmu je dosti dojemný , ale dobře vystižený.
Schindlerův seznam (1993)
Důkaz o tom , že Spielberg je machr mezi režiséry.Když si zamane nějaký film natočit vždy je to unikát.Přesně jako Schindlerův seznam.
World Trade Center (2006)
Škoda film ze zpočátku super , ale pak sklouzává do děsné nudy.
Casino Royale (2006)
Daniel Craig co by nový Bond 007 je výborný. Skvělá hudba a vynikající akční scény. Nový Bond 007 je lidštější a přímočarý , což z něho dělá obyčejného člověka a NÉ! super hrdinu , kterému se nikdy nic nestane. Prostě nový Bond 007 je "super zábava" a skvěle jsem se bavila.
Návštěvníci: Cesta do Ameriky (2001)
Slabé pokračování , které ztrácí dosti na zábavnosti a kopíruje hodně předešlé dva díly. Škoda , že nevymysleli něco lepšího.
Návštěvníci 2: V chodbách času (1998)
Super pokračování , které je zábavné a plné výborných hlášek.Spousta scén se podobá prvnímu dílu , ale i přesto mi to nevadí.Výborně jsem se bavila.
Arabela (1980) (seriál)
Výborná pohádka od V.Vorlíčka.Pohádkový příběh , který je nepřekonatelný a má mnoho skvělých scén a gagů.Perfektní herecké obsazení. Super zábava.