Oblíbené seriály (10)
Pravěk útočí (2007)
Profesor Nick Cutter ztratil před osmy lety svou ženu Helen v lese, kde hledala nějakého velkého tvora. Profesor jednoho dne najde stopy velkého neznámého tvora a k tomu i průchod do jiného časoprostoru, kterému říkají anomálie. Dostanou se přes ní nejen do minulosti, kdy zemi ovládali dinosauři, ale i do budoucnosti, kde zemi ovládali strašlivý tvorové. Jejich úkol je jasný, vše co se dostane do přítomnosti, minulosti a budoucnosti, musí vrátit kam patří. Je to povedený seriál s kapkou emocí.
Ztraceni (2004)
Seriál začíná pádem letadla na neznámí ostrov. Hrstka lidí, která dělá asi 47 lidí přežívá na pláži s šancí, že je někdo najde. To ale vyhoří, když najdou pilota, který jim řekne, že jsou 1000 mil mimo jejich kurz. Bylo jasné, že pro ně nikdo nepřijede a musí si začít hledat potravu s noži, který do letadla pustili s jedním chlápkem jménem Lock. A to mě přivádí k nové myšlence, že před letem byl na vozíčku a po pádu se zvedl na nohy, jako by nikdy neochrnul. Je to jeden z nejoblíbenější seriálů co mám, ale některé věci tam docela přehání. Například obrovská clona kouře, který chodí zemí po ostrově a zabíjí lidi. Kdyby tu ale nebyli tyto šílenosti, seriál by nebyl 12 nejoblíbenější. Všem ho doporučuji, stojí to za to, se na něj podívat.
Simpsonovi (1989)
Živí mrtví (2010)
Comeback (2008)
Dokonalá komedie s nejlepší postavou "Ozakem". Při dívání mám někdy problém pobrat dech a to jako důkaz dobré komedie stačí.