Poslední recenze (3)
22 Jump Street (2014)
No takhle jsem se dlouho nezasmál a dojem mi nezkazil ani "trošku" ujetej konec...
Spartakus (2010) (seriál)
Super seriál... prostě bobma.. jediné co mě mrzí je že poslední sérii dojeli hrozně rychle.. ale možné dobře... :)
Avatar (2009)
Super zpracování.. oukej.. ale totálně nelogický chování lidí?.. už vidím že by lidé vyjednávali.. by je smazali z povrchu zbraněma hromadnýho ničení.. ne.. Luk kterej prostřelí sklo helikoptéry... aha.. 50%..