Recenze (89)
Mistr Manny (2006) (seriál)
Děsivé absurdní zpracování.
Pokémon (1997) (seriál)
Snad nejšílenější pohádka a nevyslovitelná jména některých Pokémonů jsou na tom výstřední a boží. S Pokémony jsem vyrůstala! :)
Na sv. Valentýna (2010)
Americká verze Lásky nebeské, ze špetkou slavných hvězd, naplněná americkým humorem a posypaná roztomiloučkým americkým cukříčkem. Jako vždy zakončená dlouhým polibkem.
Strašidelný dům (2003)
Patří to k těm povedenějším filmům Eddieho Murphyho, ale i přesto to bylo slabé. Avšak musím pochválit jak opravdově vypadaly kostry :) Grafika tedy povedená, ale jinak naprosto obvyklá béčková rodinná komedie.
Piráti z Karibiku: Na vlnách podivna (2011)
První díl úžasný, pokračování horší a horší, jak už to u těchto kasovních trháků bývá...
Láska nebeská (2003)
Moc milý film, který nesmí chybět během vánočních svátků.
Připoutejte se, prosím! (1980)
Přehnaná parodie, která buďto urazí, nebo si ji zamilujete.. Jiná možnost není.
Sám doma 4 (2002) (TV film)
Sám doma...od prvního dílu až po tento jsem čekala, že se něco zlepší. Možná díl první, na ten se dá podívat na celý, ale tohle už je vážně moc. Nuda a nic než nuda!
Quantum of Solace (2008)
Tohle se možná tváří jako typická bondovka, ale Craig do role drsné elegance nesedí. Film sám o sobě v pohodě. Film jako bondovka - bída.