Oblíbené seriály (9)
Avatar: Legenda o Aangovi (2005)
Sherlock (2010)
Teorie velkého třesku (2007)
Není mnoho seriálů, na které bych se těšil i po pěti sezónách a kterým bych odpouštěl i místy kolísavou kvalitu (jeden díl supr, druhý nic moc, další dobrý,...) Tyhlety příhody tří fyziků + inženýra a krásné "normální" sousedky se mi zkrátka trefily do vkusu.
Legend of Neil, The (2008)
Kopa šílenosti, špetka fantasy, pár deka sprostých vtípků, a nakonec několik kapek parodie na fantasy klišé. Nemůžu si pomoct a musím dát za 5*, i když vím že to oběktivní hodnocení úplně není, protože se najde spousta lidí, co Neila nesnáší. Mě si však šílená fantasy "řežba", kde mentoří říkají hrdinům ať si nas***u, perverzní víly léčící zdraví divokým souložením a hrdina co zpívá o tom, že mu můžou kobky vyk**řit a navíc ještě zvrací u cesty, je věak natolik šílená, až se neskutečně bavím... Podpořuji tímto průměrné hodnocení.
The Guild (2007)
Futurama (1999)
M*A*S*H (1972)
Na jednu stranu velice humorný na druhou smrtelně vážný. Povedené charaktery všeho druhu a válka na kterou se zapomělo. 5 hvězd za téma, humor, herce a perfektní přepracování do české verze.