Recenze (19)
Skyfall (2012)
Vysoké očakávania, no o to väčšie sklamanie.
Králova řeč (2010)
Krásny a jedinečný film, záverečný príhovor je skvelý. Treba vyzdvihnúť hlavne obdivuhodný herecký výkon Firtha a réžiu.
Osvícení (1980)
Bezchybný kultový horor, jeden z najlepších aký som doteraz mal možnosť vidieť. Kubrickova réžia je výborná, podarilo sa mu vytvoriť jedinečnú atmosféru aj vďaka skvelému Nicholsonovi, kamere a taktiež hudbe.
Trainspotting (1996)
Kultový film so skvelou hudbou, scenárom a dobrými výkonmi všetkých 4 hlavných postáv.
Válka Bohů (2011)
Podpriemerný film s veľmi slabým dejom a dialógmi, ktorý nezachráni ani 3D. Svetlejšími miestami sú len niektoré bojové scény, no aj tie boli niekedy prehnané. Celkovo sklamanie.
Ten kluk (2007)
Zaujímavý film, dobrá réžia-striedanie prítomnosti so spomienkami z minulosti a hlavne dobrý výkon A. Garfielda. Určite stojí za pozornosť.
Láska nebeská (2003)
Úplne priemerná a ničím výnimočná vianočná komédia.
Šéfové na zabití (2011)
Komédia, ktorá nesklame, no nejedná sa o nič prevratné.
Bratrstvo neohrožených (2001) (seriál)
Rozhodne najlepší vojnový seriál, osobne ma najviac zaujali diely 6 a hlavne 9 (jednoznačne najemotívnejší).
Neopouštěj mě (2010)
Nápad zaujímavý, no chýbalo tu tak veľa informácii a po skončení som nerozumel viacerým veciam, ktoré neboli vo filme vysvetlené. Lepšie hodnotenie si naozaj nezaslúži.